Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blixtrar och regnar satan här. Jag hade tänkt gå en långpromenad i skogen. Blir nog inget med det!
Hoppas det kan komma svamp nu snart!
Jag kan bidra med flera kg plommonSant, äpplen har vi i överflöd. Får bli äpplen och vatten har en hel del zucchini och rabarber också att dryga ut kosten med.
Äppelpaj lät som en bra idé, jag tror jag ska göra en jag med
Ät stabilt om du ska åka från Hisingen vid 17 en fredag, är mitt tipsSitter på Stigs Center och velar om jag verkligen vill gå och käka på Mr Johanssons eller ta mina mackor.
Är färdig med alla utkörningarna och har bara ett ställe kvar - lastningen. Får ej åka dit före 13:00 och avgångstiden är 17:00, inte bra å va fö snabb.
Det är lugnt, läget är under kontroll. Ätit 3 dubbelmackor, som jag hade med mig. Kom även över en banan på stället där jag ska lasta, i värsta fall kan jag göra ett pitstop i Bollebygd.Ät stabilt om du ska åka från Hisingen vid 17 en fredag, är mitt tips
Var ute och glodde lite på mina favorit-svampställen igår, mest för att se om det hade börjat växa någonting efter senaste tidens regn så att jag kanske skulle kunna plocka om ett tag. Men inte en enda liten pluttsvamp hade tagit sig upp ur marken
Dagens middag blir massor av tunt hyvlad squash med tunt skivade tomater över. Lite olja och lite salt. Smulad feta i sparsamt lager uppepå.Sant, äpplen har vi i överflöd. Får bli äpplen och vatten har en hel del zucchini och rabarber också att dryga ut kosten med.
Äppelpaj lät som en bra idé, jag tror jag ska göra en jag med
Dagens middag blir massor av tunt hyvlad squash med tunt skivade tomater över. Lite olja och lite salt. Smulad feta i sparsamt lager uppepå.
Står i ugnen och gonar sig just nu
Billigt!
Dagens middag blir massor av tunt hyvlad squash med tunt skivade tomater över. Lite olja och lite salt. Smulad feta i sparsamt lager uppepå.
Billigt!
Det blev supergott!!!Låter gott! Det ska jag testa
Billigt!
Körde över Angeredsbron hem istället, var någon stillastående bil i vänsterkörfält. Gick hem från jobbet 19:30, fattar inte hur jag klarat dan med bara 3-4 timmars sömn och inga incidenter, (eller tja inget som smällde, var förvisso nära när en bil tvunget skulle om trots att filerna gick ihop, var hårfint nära)Det är lugnt, läget är under kontroll. Ätit 3 dubbelmackor, som jag hade med mig. Kom även över en banan på stället där jag ska lasta, i värsta fall kan jag göra ett pitstop i Bollebygd.