Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis i efterskott!OMG Mueller har överlämnat rapporten nu, hade verkligen önskat mig att det skulle hända på min födelsedag (som var i tisdags) och det gjorde det ju inte, men nästan! Nu återstår väl att se vad som händer härnäst. Allmänheten lär säkert inte få reda på så mycket.
OMG Mueller har överlämnat rapporten nu, hade verkligen önskat mig att det skulle hända på min födelsedag (som var i tisdags) och det gjorde det ju inte, men nästan! Nu återstår väl att se vad som händer härnäst. Allmänheten lär säkert inte få reda på så mycket.
Hur lyckades jag med det?!! En språktråd dessutom
Larsson?Skit, har hamnat i en situation som jag inte kan ta mig ur, tröstar mig med babben och 80 tals musik
Sanering var ordet. Har spenderat morgonen med att leta sko och fastnade med foten, druttar rätt ner i en vattenpöl precis lagom när grannen passerar med sin flådiga bilTestade en klänning jag ska sy om lite. Glammigt!
Nu ska jag dock sanera mig själv och dricka morgonkaffe
Visa bifogad fil 27061
Testade en klänning jag ska sy om lite. Glammigt!
Nu ska jag dock sanera mig själv och dricka morgonkaffe
Visa bifogad fil 27061
Här blir det sanering efter stallet.Sanering var ordet. Har spenderat morgonen med att leta sko och fastnade med foten, druttar rätt ner i en vattenpöl precis lagom när grannen passerar med sin flådiga bil