Dags att gå ut och städa hos kaninerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter hos frisören och har gjort sen 10:45. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad som pågår med håret. Jag skulle ”ljusa upp” det lite. Nu sitter jag här 2,5h senare med plastfolie i hela huvudet och fick boka om min optikertid kl 14. Trodde 3h för bara färgning skulle vara gott om tid men tydligen inte
Då har ni snart en VÄLDIGT ren och fin tvättmaskin i alla fall !Väntat på att kunna använda tvättmaskinen. Sambon skulle tvätta lite hästjobbskläder. De gick långt program iom smutsigt.
När maskinen piper ”färdig” ser vi att han glömt lägga i tvätten.
Det går ju att använda t.ex. mjöl eller kokosflingor som alternativ till skorpmjöl.Bakar sockerkaka
Hade dock inte nåt ströbröd hemma så får se hur det går
hermelinen så gölligStädat och möblerat om lite till kaninerna. Ommöblering gillar de, mycket för dem att fixa och dona med, särskilt den lilla lyfter omkring saker och försöker ställa tillbaka.
Väntat på att kunna använda tvättmaskinen. Sambon skulle tvätta lite hästjobbskläder. De gick långt program iom smutsigt.
När maskinen piper ”färdig” ser vi att han glömt lägga i tvätten.
Vad gott det ser ut! Är det något speciellt med dem när de är belgiska?Imorgon ska jag tapetsera en fondvägg. Har bett hit mamma som lite "moraliskt stöd", och jag tänker att jag nog gör en laddning belgiska våfflor när hon är här.....
Visa bifogad fil 27088
Kokos har jag inte då jag inte tycker om detDet går ju att använda t.ex. mjöl eller kokosflingor som alternativ till skorpmjöl.
De är mycket tjockare. Jag följde receptet på smet som jag fick med våffeljärnet, men det finns säkert många olika varianter. Den skulle vispas ihop med elvisp, och blev en mycket tjock smet. Lättbakade och mycket goda våfflor . De går att baka och lägga i frysen, sedan ta upp och värma i brödrosten när man blir sugen. Jag åt med grädde och sylt. Maken åt sina med lönnsirap (falsk ) och smör.Vad gott det ser ut! Är det något speciellt med dem när de är belgiska?