Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte lägga det på dig själv?Tänkte jag skulle använda presentkort som jag fick av mina kära kollegor
Blir ny vårjacka till ena sonen och lite bebiskläder (för hon har ju inte alls mängder redan )
För att jag inte kan köpa den storlek jag vill änVarför inte lägga det på dig själv?
Då har ni snart en VÄLDIGT ren och fin tvättmaskin i alla fall !
Väntar på att potatisgratängen ska bli färdig, och sedan blir det crock-pottad kyckling och babyspenat tillsammans med den !
Tittar på Derry Girls och håller på att dö av skratt
Blinierna blev jättebra och jag är inte helt nykter, skål!
Bikinismeten trodde jag att det stodVäntar på att blinismeten ska jäsa färdigt
2500 tror jag att vi gav. Klantskalleförsäkringen på huset tog runt hälften eller nåt sånt dock.NÄJ!
Min mobil har fått sprickor i glaset i ena hörner. Flera stycken. Antar att de kommer att dra iväg över skärmen. Orka leta reda på ett ställe att lämna in den. Suck. Jag vill inte köpa en ny! Vill inte. Den här har funkat klanderfritt trots att den är mer än två år.
Det är en Samsung S7 Edge. Undrar vad ett glasbyte kan gå på.
NÄJ!
Min mobil har fått sprickor i glaset i ena hörner. Flera stycken. Antar att de kommer att dra iväg över skärmen. Orka leta reda på ett ställe att lämna in den. Suck. Jag vill inte köpa en ny! Vill inte. Den här har funkat klanderfritt trots att den är mer än två år.
Det är en Samsung S7 Edge. Undrar vad ett glasbyte kan gå på.
Såg precis att jobbet jag sökt ligger ute på annons igen.. Antingen behöver de ännu mer folk (stor fabrik) eller så är det kört med det jobbet.
Hittat några andra intressanta tjänster jag ska söka.
2500 tror jag att vi gav. Klantskalleförsäkringen på huset tog runt hälften eller nåt sånt dock.
Ja.. det var inte gratis. Min make pajade den först och blev helt knäckt. Han pajar aldrig sånt annars men den ramlade på kanten på en papperskorg. Tog en halv dag ungefär och då gick det inte att se något för den fick spel och blev.. vit ? Nåt sånt. Superkänslig för sprickor. Sen tog jag över och det gick några få dagar innan jag pajat den också. Samma sak där, en halv dag och då blev skärmen vit.