Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan ar straxt 9 och det ar snart dags att gora det jag ska i dag sa jag kan aka och trana i kvall och vara klar att kora vidare till Sodra Californien i morgon bitti.
Jag bade ser fram emot och bavar for att stanna dar. Min mycket kara van, Lisa, ar doende i Cancer och det har lar bli sista gangen jag far se henne. Jag har gratit floder over henne's sjukdom ... nu galler det att kunna halla det for mig sjalv, da hon ar sa positiv och glad.
Klockan ar straxt 9 och det ar snart dags att gora det jag ska i dag sa jag kan aka och trana i kvall och vara klar att kora vidare till Sodra Californien i morgon bitti.
Jag bade ser fram emot och bavar for att stanna dar. Min mycket kara van, Lisa, ar doende i Cancer och det har lar bli sista gangen jag far se henne. Jag har gratit floder over henne's sjukdom ... nu galler det att kunna halla det for mig sjalv, da hon ar sa positiv och glad.
I härliga sköna Uppland!Håller tummarna!
Oj, vart bor du?
Flådigt värre! Skål!Visa bifogad fil 27032
Driker vin med päronen. Nu inne på andra flaskan.
Har ingen aning om det är flådigt men gott är det.Flådigt värre! Skål!
Du skrev det i fel tråd - i språktråden .Meh mitt inlägg försvann skrev jag något olämpligt? Fattar ingenting. Ska sätta igång med middagen då
Jag vet inte om jag ska tända i vedspisen eller gå och lägga mig.
Grattis till att slippa den pappskallen på riktigt!Har haft min bästa vän på besök och hon har hjälpt mig med så enormt mycket den här veckan. Vi var till advokaten (exet vill skiljas nu och jag måste ju ha min egen advokat) timlön 180 €...jag blir ruinerad. Hon har hjälpt mig med en massa gamla surdegar som jag "lagt åt sidan". Jag är ingen pappersmänniska. Allt på tyska dessutom.
Och jag har ett nytt jobb! Färdtjänst och jag trivs! Tyvärr bara timlön så lönen blir usel. Lägre än a-kassan men jag mår bra av jobbet.