Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har halvt brutit ihop efter att ha sett första delen av dokumentären om olyckan i Sveg. Var själv med om en bussolycka för ungefär tio år sedan som hade kunnat sluta med samma utfall, men tack vare... Ja jag vet inte riktigt så var alla ute bara sekunder innan hela bussen slukades i eldhavet. Har nog fortfarande inte bearbetat det märker jag nu..

Överallt är det BH-annnonser. Här på buke, andra ställen på¨nätet, i reklamen på mobilspelen. Tips om hur man stadgar stor byst.... Jag har ETT litet bröst och använder inte BH. Morr.

Samlar mod och styrka för att knata ner till pannrummet i huset intill och tända i pannan. Ambitionen är att duscha och tvätta håret ikväll så jag bara kan vaska av mig imorgon. Det är segt. Har tittat på Hemma igen istället.

Kom precis hem från kvällens teaterkurs. Jag ska tydligen spela Fröken Julie i kommande föreställning :nailbiting: Jag har aldrig förfört någon och jag har aldrig lappat till någon. Och nu ska jag göra både och. På scen. Fick träna på örfilar idag, jag är tydligen för mesig :rofl:

Hemma efter kultureventet! Trevligt att mingla runt med lite annat folk än det "vanliga" och väldigt goda snittar och bubbel. Fick även en karta allergimedicin av en kompis. Överlämningen av pillerkartan skedde smidigt nog mitt på stureplan :laugh:
Nu när jag kom hem så fick jag den enormt dumma idén att skruva upp lampkrokar. Visade sig att materialet var för poröst och allt gick åt helvete. Måste således införskaffa plugghelvete :banghead:

Överallt är det BH-annnonser. Här på buke, andra ställen på¨nätet, i reklamen på mobilspelen. Tips om hur man stadgar stor byst.... Jag har ETT litet bröst och använder inte BH. Morr.

Samlar mod och styrka för att knata ner till pannrummet i huset intill och tända i pannan. Ambitionen är att duscha och tvätta håret ikväll så jag bara kan vaska av mig imorgon. Det är segt. Har tittat på Hemma igen istället.
Hade man kunnat donera sina bröst hade jag garanterat varit den första att skriva upp mig! :o Jag irriterar mig så gräsligt att snygga BHar är för småbröstade personer och med tanke på att jag är storpattad med olika stora kupor så passar de inte mig. :o

Jag ska söka ett jobb, titta på ett avsnitt av nån serie jag ännu inte bestämt mig för vilken och sedan kravla till kojs. Är hungrig men struntar i känslan.

Sa fort jag bara tanker pa att ga ut borjar det dugga igen :cautious: Jag vet att Californien behover regn och har ar det inte risk for "land slides" sa det ar mer an valbehovligt. Men maste det regna nar jag ska jobba med hundar?:meh:

Nu ar det straxt dags att aka ... vare sig det regnar eller inte. Oh well, vi far helt enkelt bli blota.🤨

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
52 53 54
Svar
1 078
· Visningar
28 665
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar