Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte erbjuden än, de ville kolla referenser först. Har inte bestämt mig än heller. Vissa dagar känner jag "ja", andra "nej" .Hur blev det med jobbet du blev erbjuden?
Först stod vi där med salladen och jag undrade hur det skulle räcka - det såg så lite ut Men så for mamma upp ur soffan när vi väntade lite med att börja med maten och bara "Men vi glömde ju pastan!!"Puuuh! Är alldeles proppmätt efter middagen idag som bestod av pastasallad med salami plus dressing - såå gott!
Jag tvärvägrar att skotta.Södra riket har enligt smhi fått vår. Barmark har de också.
Blötsnön som kom här igår var ju totalt onödig och jag fick skotta igen. Idag har vi 5 härliga plusgrader och grått väder . Det lär tyvärr komma mer snö innan veckan är slut.
Jag tänkte samma tanke, men sen skottade jag i alla fall. Med snösläden gick det ganska lätt.Jag tvärvägrar att skotta.
Det får ligga. Lite knivigt att komma ut, över plogvallen men hittills hade gått.
Vi växlar snöfall med regn. Käckt.....
Är det nu jag ska berätta att vi fikade på verandan idag igen +12.2 Snö??? Vad är detJag tvärvägrar att skotta.
Det får ligga. Lite knivigt att komma ut, över plogvallen men hittills hade gått.
Vi växlar snöfall med regn. Käckt.....
Helt ot men har du något mönster på det där djuret jag ville köpa av dig?