Sökt jobb hos Polisen
Hoppas att turen är på min sida
Hoppas att turen är på min sida
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så sugen på glass att det är orimligt
Jo när det inte finns hemmaGlass är aldrig orimligt!
Do it.Är så sugen på glass att det är orimligt
Vilken taskig kompis, som kommer med det så nära inpå. I värsta går det ju att köpa fryspajer.Jag är en vandrande Zombie idag. Ena hästen fick kolik igår och jag har sovit ca 2h.
och på något mystiskt sätt ska jag med kort framförhållning hinna sno ihop en matpaj inför kvällens tjejkväll...
Jag hade hand om efterrätt vilket skulle vara en enkel glasshistoria med fruktsallad eftersom jag uttryckligen sa att jag inte hinner så mycket mer då jag roddar allt själv denna vecka och ä hema typ 10 på kvällarna.
Igår fick jag sms om att jag var de som skulle ta pajerna då en av de andra ville göra efterrätt.
Jag åkte hemifrån igår 06:15 på morgonen och jag har inte kommit hem än. Försöker ringa min väninna för att berätta att det omöjligt kommer att gå. Jobbar till 16, 30 min resväg till stall fixa allt i stallet 40 min resväg från stall till henne och jag ska vara där 17:30.
Lutar åt att vi alla kommer få äta förrätt, efterrätt och äta snacks för jag hinner baske mig inte.
Ja jag är gnällig idag
Blir karstädningar här med idag, eventuellt ska vi starta upp ett till akvarium i helgen också. Måste ha ett till alla ciklidyngel.Jobbat klart för denna vecka. Handlade till kakorna jag ska baka i morgon till månadsmötet.
Ska börja städa lite kar när jag kommer hem