Ja, det var nog den sajten jag kollade på nyss, så nu sitter jag vid vattnet.
Jag har det hur bra som helst .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var nog den sajten jag kollade på nyss, så nu sitter jag vid vattnet.
Haha, så bra!Ja, det var nog den sajten jag kollade på nyss, så nu sitter jag vid vattnet.
Jag har det hur bra som helst .
Nöjd doggo i värmen
Visa bifogad fil 17608
Gah.
Nu är det 28 grader inomhus. 34 utomhus.
Imorgon ska det enligt SMHI vara svala 30 här. Hoppas det stämmer
*griper efter alla halmstrån*
Mer gah.
Sitter på händerna för att inte ge mig in i den efterdebatt där djurrättsaktivisterna gör allt för att krama ut det mesta ur den aktion de gjorde hos min vän för ett tag sedan. Rena lögner blandade med propaganda och kränkningar.
Jag blir så ARG
Jag blir lika avundsjuk på dig varje år!Nyss hemkommen från hallonsnåren
Extremt elak rygg idag, men jag fick ändå ihop 2 kg till frysen
Jag tänker att ju mindre luft vi ger dem desto bättre.Kaos! Men tror inte att det är ”värt att ta debatten”. Som min pappa ofta konstaterade: ”det är sällan lönt med dom som ändå inte förstår”
Nu har jag iofs barn men bara 1 o han är 18 men nåt mer vägrade jag.Alltså jag är full av förundran över att folk faktiskt skaffar barn frivilligt. Fattar att de liksom vill det men jävlar, det är ju som ett heltidsjobb. Allt kretsar även kring barnet. De verkar tacksamma om de hinner ta en dusch då och då. Sen går de och lägger sig typ 21.30 helt utmattade (föräldrarna alltså). Jag tycker att det är as-stressigt att äta middag tex när en unge sitter och spontanskriker och hackar med en sked i bordsskivan. Och det verkar orimligt att förvänta sig några längre ”vuxna konversationer” öht.
Jag blev så sugen på inlagd gurka efter att ha läst det här inlägget så jag köpte gurka och gjorde halv sats. De är verkligen goda! Nästa år kommer jag att odla västeråsgurka...Jag var egentligen för trött efter att slit med höet, men jag svängde ihop lite inlagd gurka ändå. Det tog inte särskilt lång tid och det blev 8 burkar ! Herregud vad GOTT det luktar i hela huset av dill, osv. Så smakar gurkorna bara som de luktar så blev de SUPERBRA !!
Recept: https://ensmakavkarin.org/2012/09/20/godaste-inlagda-gurkan/
Alltså jag är full av förundran över att folk faktiskt skaffar barn frivilligt. Fattar att de liksom vill det men jävlar, det är ju som ett heltidsjobb. Allt kretsar även kring barnet. De verkar tacksamma om de hinner ta en dusch då och då. Sen går de och lägger sig typ 21.30 helt utmattade (föräldrarna alltså). Jag tycker att det är as-stressigt att äta middag tex när en unge sitter och spontanskriker och hackar med en sked i bordsskivan. Och det verkar orimligt att förvänta sig några längre ”vuxna konversationer” öht.