Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad vann du då?Hurra! Har vunnit en tävling!
Jag ska dricka mer te och ta en cykeltur... det är ju förjävligt om det inte ska gå att klara ens två dagar utan godis.Skoja inte. Upptäckte pepparkakor i skafferiet, har tänkt på dem halva dagen
Lädervårdskit för hästarVad vann du då?
Syr ett TRÄNINGSlinne och äter ostbågar samtidigt. Känns härligt oanständigt. Älskar den kombinationen
Ät en rejäl kvällsmat.Ätit 100g pasta och 20 köttbullar. fortfarande 1120 kcal kvar!
Jag är oanständig åt ett par nävar ostkrokar som "mellanmål" innan toningen idag men nu har jag sån mjölksyra o ben och mage så tror dom är förbrändaSyr ett TRÄNINGSlinne och äter ostbågar samtidigt. Känns härligt oanständigt. Älskar den kombinationen
Är något mer mättande än det, kyckling, potatis, fetaost, osv. Så lite pasta är ju typ luft.Ätit 100g pasta och 20 köttbullar. fortfarande 1120 kcal kvar!
Det är nästan två portioner pasta, så jag tycker inte det är lite. En normal portion är 60 gram Har själv fått dra ner på pasta, så 100 gram hade jag kissat på mig av lycka att få ätaÄr något mer mättande än det, kyckling, potatis, fetaost, osv. Så lite pasta är ju typ luft.
Försökt med det i många år. misslyckas var gång. och vill inte operera mig.
Det är nästan två portioner pasta, så jag tycker inte det är lite. En normal portion är 60 gram Har själv fått dra ner på pasta, så 100 gram hade jag kissat på mig av lycka att få äta
Förutsätter att Tranan har koll på att man väger upp det okoktOm det är torr pasta ja, det vet inte ännu
Och jag väger aldrig min egen mat så har noll koll på hur mycket en normal portion väger. Höpåsar har jag full koll på men 100 gram pasta säger mig nada och ingentingDet är nästan två portioner pasta, så jag tycker inte det är lite. En normal portion är 60 gram Har själv fått dra ner på pasta, så 100 gram hade jag kissat på mig av lycka att få äta