Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1835 kalorier kvar att äta. tror inte att jag få i mig det om jag inte köper chips!
Jag har ätit 900 kcal idag men tränat 1250 kcalChips är en dålig idé. Hur många kcal har du ätit idag? Låter som ganska mycket kvar så här på kvällskvisten?
DET är ett mångårigt projekt.Jag ska försöka få bort 30-40 kg.
På väg tillbaka till Västerås sjukhus
Syr ett TRÄNINGSlinne och äter ostbågar samtidigt. Känns härligt oanständigt. Älskar den kombinationenSyr lite på ett träningslinne i fuck you tyg, dricker te och äter ostbågar.
Ha ha ha! Och så klagar folk på att småbarnsföräldrar bara pratar bajsJag fortsätter att vara lite positiv bajs varje gång jag kommit.
Jag är hysteriskt sugen på ingefära! Jag har suttit hela förmiddagen och längtat efter en strut med gammeldags ingefärskarameller (vilket inte direkt är något jag brukar) och kan knappt tänka på något annat.
Jag blev grymt sugen på torkad ingefära (sån där sockrade ) när jag läste det där. Undrar om city gross fortfarande har det?
Det lät himla gott! Hur gjorde han biffarna? Hur stora bitar, hur var köttet innan? Hängmörad? Rökt eller annat?Nu har M åkt för att jobba. Vi har haft en fullständigt underbar förmiddag
Han bjöd på hemgjort potatismos och vildsvinsbiffar. Mycket gott så nu är jag proppmätt och funderar på hur jag ska komma ner i ridbyxorna. Jag och granndottern ska ut och rida en sväng snart.
Ätit 100g pasta och 20 köttbullar. fortfarande 1120 kcal kvar!Jag har ätit 900 kcal idag men tränat 1250 kcal
Skoja inte. Upptäckte pepparkakor i skafferiet, har tänkt på dem halva dagenSå. Galet. Godissugen. Men jag ska inte. Istället ska jag äta mat och riskakor.
(och jag har druckit extrema mängder te idag...)
Är det de som liknar polkagrisar?
Telia -telepatörer som fixar allt innan kunden ens är medveten om felet!Vet inte om jag ska skratta eller gråta? Kollade just på telia för att se hur det går med våra felanmälningar, enligt dem kom anmäla in idag, 18:10 men skulle ha varit avhjälpt 16:55?
Precis lika bra som den halva bullängden med oboy till som jag åt häromdagenVisst är päronpaj med grädde en bra middag?
länge sen jag åt dessa. Just nu äter jag faktiskt polkagris. Vann en hel del godis under julaftonstävlingarna..Det borde ju du med ditt nick veta!
Men jo, jag tänker på dem. Men det finns även andra som är större och rosa.