Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska snart gå hem. Jag ska hämta dottern och sen ska vi till stallet följt av tanka bilen, äta kvällsmat och se på skidor :) Tyvärr måste jag nog också tvätta håret :arghh:

Men skit och helvete också. Min frisör som efter flera år av misslyckat letande, visste hur man klippte mitt hår har stängt?!? När hände det? Fuck, fuck, fuck. Dags att leta reda på en ny igen. Avskyr att behöva hitta ny, särskilt som de aldrig klipper som jag vill de första gångerna. :rage: Jag kan inte ens ringa och fråga var hon tagit vägen och gå dit. Grrr. And double grrr. Vad göra nu?

Mini vägrade somna så nu får hon klara sig till nattsömnen. Blir att muta med extra god middag så hon orkar hålla sig uppe = falukorv :D
Det är hemskt vad hon älskar korv, rena magin i vissa fall :rofl:

Blir film med töserna nu en stund innan jag ska fixa middag :)

Men skit och helvete också. Min frisör som efter flera år av misslyckat letande, visste hur man klippte mitt hår har stängt?!? När hände det? Fuck, fuck, fuck. Dags att leta reda på en ny igen. Avskyr att behöva hitta ny, särskilt som de aldrig klipper som jag vill de första gångerna. :rage: Jag kan inte ens ringa och fråga var hon tagit vägen och gå dit. Grrr. And double grrr. Vad göra nu?

Åh igenkänning :(
I mitt fall klippte jag mig inte på 3 1/2 år innan jag hittat en ny frisör. Ja, håret hann bli långt, väldigt långt :D

Åh igenkänning :(
I mitt fall klippte jag mig inte på 3 1/2 år innan jag hittat en ny frisör. Ja, håret hann bli långt, väldigt långt :D

Blir så vansinnigt irriterad, försöker hitta ett telefonnummer men det har försvunnit trots idogt googlande.

Det är hopplöst när ens frisör går upp i rök :down:
Å skitsvårt att hitta en ny. Man vågar inte direkt testa sig fram hur som helst :crazy:

Ja, det är det som är det hopplösa. Hon visste precis hur jag ville ha det och klippte jättebra. Kan man ringa till frisören som låg vägg i vägg och fråga?

Hahahaha vilket skämt att vi skulle kunna vara på bättre humör ikväll :rofl: Det lär INTE hända!

Vill gräva ner mig men ska försöka sova en timme istället och sen bege mig till stallet. Blä, hela den här dagen kan dra åt h-te :arghh:

Nu känner jag mig ganska dum. Skrev in årsta klippotek istället för klippoteket årsta och där var den! Suck. Men nu har jag bokat tid även om 'min' frisör är på semester så kanske någon annan där kan klippa mig eftersom de sett hur jag vill ha det. En chanstagning, men vill klippa nu och jag kommer inte ner till Stockholm på minst en månad efter helgen.

får se hur det går, blir det misslyckat så kan jag klippa igen efter 6-8 veckor eftersom det är ganska kort.

Snön vräker ner igen och det verkar hända då kollegan har barnen så det blir att ställa klockan på 2 och ut och köra snö .Har huggit i dagarna tre nu och ryggen håller sig lugn .Verkar som jag blivit frisk :banana:.Inte en värktablett på över en månad :p hoppas det håller i morgon nu åxo

Om en timme är det träning, är inte alls sugen. Trött och frysen, och lite hungrig, men får vänta med att äta tills jag kommer hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
54 273
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar