Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skit och helvete också. Min frisör som efter flera år av misslyckat letande, visste hur man klippte mitt hår har stängt?!? När hände det? Fuck, fuck, fuck. Dags att leta reda på en ny igen. Avskyr att behöva hitta ny, särskilt som de aldrig klipper som jag vill de första gångerna. Jag kan inte ens ringa och fråga var hon tagit vägen och gå dit. Grrr. And double grrr. Vad göra nu?
Åh igenkänning
I mitt fall klippte jag mig inte på 3 1/2 år innan jag hittat en ny frisör. Ja, håret hann bli långt, väldigt långt
Blir så vansinnigt irriterad, försöker hitta ett telefonnummer men det har försvunnit trots idogt googlande.
Det är hopplöst när ens frisör går upp i rök
Å skitsvårt att hitta en ny. Man vågar inte direkt testa sig fram hur som helst
Ja, det är det som är det hopplösa. Hon visste precis hur jag ville ha det och klippte jättebra. Kan man ringa till frisören som låg vägg i vägg och fråga?
Chips är en dålig idé. Hur många kcal har du ätit idag? Låter som ganska mycket kvar så här på kvällskvisten?1835 kalorier kvar att äta. tror inte att jag få i mig det om jag inte köper chips!