Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en riktigt slö dag idag. Antingen legat på soffan och kollat på dumburken. Eller legat i sängen och läst.
Är inget på dumburken i kväll. Bara en massa tråkig friidrott...

Mycket bilar som åker, de flesta fina men vissa inte riktigt lika fina :rofl:
Vinet var inte nå gott så funderar på att hälla ut det :cautious:

@ainasoja så här såg det ut när jag köpte det,förutom att jag just dragit ner hela balkongen med ett snöre o bilen
MQKRvCD.jpg

Och såhär såg det ut förra hösten
qluxva8.jpg

Numera är även hö delen panelad mm.

Skulle bara äta ngt snabbt och lättfixat. Men insåg att jag behövde göra blomkålet idag.
Fick iaf halvt feeling när jag var igång. Så nu blir det lila blomkål som ungsats i smör och kryddor. Färskpotatis som också varit i ugn i knyte med smör och kryddor, biff, extrakryddad bea.
Vinet hade legat öppet för länge och var inte gott mer. Så jag får nöja mig med Ramlösa.
Har lite jobb kvar. Men sen blir det film och mango/chili-veganglass.

Just nu chillar jag efter en lång dag på stan. Klappar hund, tar ett glas rödvin och kollar ut över hustaken. Kort sagt, har en skön hemmakväll! Riktigt välbehövligt efter sista dagarnas intensiva turistande i min egen stad då mamma varit på besök.

Ska dricka lite kaffe.
Kolla lite på dumburken
Satt i en aula med 300 personer igår utan fungerande luftkonditionering så jag hade ont i huvudet så jag var illamående när jag kom hem
Den föreläsaren som var sist hade det nog inte lätt med oss

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
33 762
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka