Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du går endast upp i vikt om du äter mer, man kan ju bli mer hungrig, dock blev inte jag det. Gick inte upp i vikt mer eller mindre än vad jag normalt pendlar mellan och hade inga andra biverkningar.
Eller jo, jag gick från att vara rätt liten i bysten till 65F.
Varför läser jag att du ska börja ditt HÅRsparande? och så undrar min hjärna vad det har med csn att göra...Nu börjar mitt hårdsparande Tänk på den tiden man överlevde på csn, det skulle jag inte göra idag
Varför läser jag att du ska börja ditt HÅRsparande? och så undrar min hjärna vad det har med csn att göra...
Ahaaaa, TUR att jag inte ska studera dåCSN tar numera räntan i hårlängd
Om tyget är mera vuxet betyder det att nya klänningen täcker både fifi och rumpanSlängt ihop en klänning. Inte direkt det jag skulle sy idag, men men så blir det ibland. Ska ut imorgon och ville ha nått lite mer "vuxet tyg" än de klänningar jag brukar ha
Ska ta och duscha. Funderar om jag ska ta och sova direkt efter det kanske. Sugen på popcorn men behöver sova.
Snarare att den är svart och inte har en massa hästar eller nått annat på denOm tyget är mera vuxet betyder det att nya klänningen täcker både fifi och rumpan
Viktökning är dock en biverkning (finns med som väldigt vanlig i pappren med tabletterna), jag äter inte mer än jag brukar Aptiten pendlar från inget till äter konstant från dag till dag som vanligt och äter samma saker. Däremot motionerar jag mer men viktökningen är inte från muskler Däremot har mycket satt sig på brösten igen.
CSN tar numera räntan i hårlängd