Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland måste man ju unna sigJag har spanat in lite grejer på din sida, får väl se om jag lägger en order snart Måste hitta utrymme i ekonomin för såna extravaganser
Länge sen jag skrev i den här tråden men jag är i chock och måste säga det till någon.
Min man sa igår att grannen börjat bli lite väl rund om magen och ingen ölmage om man säger så om jag ska citera honom
Nu såg jag henne precis och instämmer. Hon (dom) ska högst troligt ha en till om hon inte svalt en mindre boll eller vi tar helt galet fel
Bara det att hon fyller 50 år till våren
Känner bara att är det ens möjligt? Min spiral får sitta i tills jag ska begravas
Jag trodde det var av någon annan anledning du var i chock men kunde byta oroskänslan i magen till ett stort leende och höga mungipor när jag fattade till slut.
Tänk att det upptäckte jag med när jag var där,men jag tror det är hela byns vägsystem som är felFolk kan inte köra bil i Lindesberg
Rena vilda western
Jösses
Jag gick också upp i vikt under tiden jag åt Diana, men det bara försvann sen när jag slutade. Vet att jag åt det i 6 månader, men kommer inte ihåg när acnen vände tyvärr. Men skulle gissa att det var på slutet, tycker inte om att knapra piller i onödan.
Kolla med @Tonto om hon fick några biverkningar. Läste i en annan tråd att hon också käkat Diane.Ja det var det jag undrade, om det liksom vände senare så att det är värt att stå ut i tre månader till. Jag klarar ju av motioning utan problem trots den extra vikten så är ju inte orolig så Däremot är jag orolig att sömn problemen är pga det, jag har bra några månader kvar på doktoranden så behöver kunna sova ordentligt eller bli utvilad när jag sover för att kunna bli klar.
Ja det var det jag undrade, om det liksom vände senare så att det är värt att stå ut i tre månader till. Jag klarar ju av motioning utan problem trots den extra vikten så är ju inte orolig så Däremot är jag orolig att sömn problemen är pga det, jag har bra några månader kvar på doktoranden så behöver kunna sova ordentligt eller bli utvilad när jag sover för att kunna bli klar.