Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men har inte Borlänge figurerat i pressen av och till? Det ska ju finnas "grupperingar" i staden så
det är väl inte så konstigt kanske.

Det finns INGET som ursäktar att en nazist kuppats in. Och jodå, det finns gott om "grupperingar" i länet, Nordfronts-svinen har delat ut flygblad i min byhåla tom.

På trådens ämne så dricker jag rödvin och försöker förbereda mig mentalt för morgondagens förhandling. :nailbiting: Det kommer bli missnöjt hur jag än gör, på ett sätt är det skönt för då kan jag på nåt vis bortse från det och fokusera på sakfrågan. Men jag bävar :arghh:

AFA är en bra försäkring men jag tycker det är skit att så många inte känner till den. Min mamma blev sjukskriven pga Alzheimers (var sjukskriven till sin pension) och det var administratören på hennes jobb som hjälpte till att fixa ersättningen från AFA, ingen av oss hade hört talas om den. Jag var upp med en tårta till henne när allt var klart :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
560
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
41 397
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 070
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka