Det snöade i Sverige någonstans hörde jag igår. Jag dansar glädjedansen. Vintern är snart här Förvisso vill jag ha lite höst innan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det snöade i Sverige någonstans hörde jag igår. Jag dansar glädjedansen. Vintern är snart här Förvisso vill jag ha lite höst innan..
På dom bara !I kväll kom nya jägare, dom blockerade min väg, vägrade flytta på sig och tackade för att jag och alla andra dom bor runt omkring förstörde deras jakt i kväll.
Han hävde oxå att han inte kunde nå han som hade bilen som satt i ett annat torn så jag kunde gå därifrån.
Han var inte riktigt beredd på att jag kan jaktreglerna och såg mäkta förvånad ut när jag upplyste honom om dom och gav honom 30 minuter att flytta bilen annars skulle jag blockera hans bil med min transport. Det tog skruv
Men fan vad trött jag blir på alla konflikter gällande vägen. Pratade med Lantmäteriet i dag och väntar på sista ok om att ingen hävd finns innan vi stänger vägen för all trafik och gubbkräket med en stor låst grind dessvärre kunde det ta några veckor innan jag får svar
Vinter? Snö? För att ordagrant citera "Mäla" som kör bärgare här "ska du ha stryk din jävel?" Han är 2 meter lång, byggd som en oxe och helt livsfarligt råstark samt har kort stubin när det behövs, annars är han kul att retas med.Det snöade i Sverige någonstans hörde jag igår. Jag dansar glädjedansen. Vintern är snart här Förvisso vill jag ha lite höst innan..
Jag ju förstå att det blir rörigt, han säger nämligen till dessa människor att han antingen har servitut eller äger vägen själv och ger dom fri lejd, Sen kommer jag och säger annorlunda. Dom flesta förstår dock bara man pratar med dom men stolpskotten i kväll var riktiga rövhattar men se sätta sig på den lilla ensamma hästtjejen gick inteMen hur mycket strul kan det vara runt en vägstump?! Helt ofattbart vilka arslen du träffar på och att det måste bli så krångligt för dig. Hoppas verkligen att det löser sig och att du får lite lugn och ro.
VinHar tänt ljus, myst ner mig i soffan med hundarna och kollar på Game of Thrones
Klurar på vad kroppen behöver mest i kväll vin eller Panocod
Ja, det är tomt att sova själv när man blivit bortskämd med att sova sked. Och det blir ytterligare en vecka till här med att sova ensam.Tittar på Älska mig igen och längtar ihjäl mig efter killen Han är och fiskar med några kompisar i helgen så vi träffas inte förrän på söndag. Sedan jobbar han natt så vi kommer inte sova tillsammans på minst en v. Så tomt att sova själv ju
2:a på bollen - men jag röstar alltid på vinKlurar på vad kroppen behöver mest i kväll vin eller Panocod
2:a på bollen - men jag röstar alltid på vin
Känns som en repris. Här är det inget regn och jag har hunnit lagt mig för att försöka sova. Du äter nästan alltid något jag gillar så här på nattkrökenNu börjar det regna igen,men det jag i,äter min nygjorda räkmacka och sippar på ett glas sangria.
Fast idag är allt intaget o stängtKänns som en repris. Här är det inget regn och jag har hunnit lagt mig för att försöka sova. Du äter nästan alltid något jag gillar så här på nattkröken
Mycket bra av dig att komma ihåg detFast idag är allt intaget o stängt
Ja jag blir hungrig vid denna tiden och en god macka är lätt att fixa.