Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen
Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.
*kram* till alla som har det kämpigt just nu.
Är det ångest som gör att du vill tröstäta? Ös ut det här i så fall! Vi kanske inte är lika goda som choklad eller vad det är du suktar efter, men vi kan åtminstone lyssnaKänner mig sjukt låg idag och för första gången sen uppbrottet med M vill jag tröstäta. Tyvärr sitter jag ute i skogen och har ingen chans att komma iväg till en affär
Gilla på Australiendelen, inte på det övre såklartHar varit ledsen och haft ångest idag. Tom gråtit en skvätt. Antagligen för att jag är orolig över djuren och det är jobbigt att se Vovvi i det här skicket. Och inte kunna röra henne där jag brukar för att lugna iom stora sår.
Men jag fick veta idag att jag får åka på jobbresa till Australien och få utbildning där dessutom.
Jätteroligt!
Har aldrig varit där. Men det är ngt jag vill se innan jag dör.
Är det ångest som gör att du vill tröstäta? Ös ut det här i så fall! Vi kanske inte är lika goda som choklad eller vad det är du suktar efter, men vi kan åtminstone lyssna
Gilla på Australiendelen, inte på det övre såklart
Har nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen
Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.
*kram* till alla som har det kämpigt just nu.
Åh! Vad fint av digSka jag bjussa på kaffe och corgi nästa vecka?
Du behöver inte ta vägen någonstans. Andas, ventilera här och ta hand om dig själv .Det är ångest! Så pass att jag funderar på att gå tillbaka till honom. Det gör ont i hela kroppen, vet fan inte vart jag ska ta vägen. Kram
+1 på det som @cili sagt. Hon är klok.Det är ångest! Så pass att jag funderar på att gå tillbaka till honom. Det gör ont i hela kroppen, vet fan inte vart jag ska ta vägen. Kram
heart
Alltså, Buke är så himla fint
Att få skriva av sig och få stöd när man inte är logisk är ovärdeligt.
Åh! Vad fint av dig
Men jag vill inte vara till besvär
JättejättejättekramDet är ångest! Så pass att jag funderar på att gå tillbaka till honom. Det gör ont i hela kroppen, vet fan inte vart jag ska ta vägen. Kram
Jag vill också dricka kaffe med er och klappa på drottninghunden men jag får nog nöja mig med att jag åker till em om en veckaMen vafan! Jag VILL ju bjussa kaffe
Jättejättejättekram
När smärtan gick ner igen och verkade hålla sig där så körde sambon iväg mig till stallet (jag har nog bara varit där själv en enda gång, för jag vet aldrig när smärtan kommer öka och då är det skönt att kunna langa över hästen och få hjälp hem). Vi har nu varit ute på vår första lilla familjetur utan betesreduceraren (eller ja, den hängde på sambons axel, men behövde inte användas), och hon skötte sig med bravur.
Det verkade funka att gå helt back to basics och bara träna enkla grejer som start, stopp och back på ridbanan ett tag, samt med en modifierad grimma. Det blev jackpot även för hästen idag, för vi hittade ett äppelträd där hon fick smaka. Sambon får dock hålla sig några meter på avstånd tills vidare, tills vi befäst det braiga beteendet mer och övat honom lite på en annan (enklare) häst.