Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev erbjuden titthåls op om det går,det vet dom inte förrän dom börjar sa han till mig,det var en av anledningarna till att jag tackade nej + att jag är ju singelboende och hundägare med bad o sov rum på ovanvåningen + bilväg till affären och som det lät var flera av dom sakerna no no i typ 6v.Det är mer forskning gällande diagnostisering än behandling jag läst. Men det händer en del på behandlingsfronten också, bl.a. har man upptäckt att ryggpatienter generellt har en högre anspänning i magmusklerna än personer utan ryggont (förut trodde man tvärt om).
Blev du erbjuden op vid SU? I så fall har du en av världens två läkare som opererar med "pyttetitthål" i ryggen där (nu minns jag inte namnet för det, men det var verkligen minimala ingångshål).
Ja det är ju rätt mycket restriktioner efter sånna operationer tyvärrJag blev erbjuden titthåls op om det går,det vet dom inte förrän dom börjar sa han till mig,det var en av anledningarna till att jag tackade nej + att jag är ju singelboende och hundägare med bad o sov rum på ovanvåningen + bilväg till affären och som det lät var flera av dom sakerna no no i typ 6v.
Har nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen
Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.
*kram* till alla som har det kämpigt just nu.
kramHar nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen
Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.
*kram* till alla som har det kämpigt just nu.
Vet alltför väl hur det känns, lider med dig heart
Känner mig sjukt låg idag och för första gången sen uppbrottet med M vill jag tröstäta. Tyvärr sitter jag ute i skogen och har ingen chans att komma iväg till en affär
Känner mig sjukt låg idag och för första gången sen uppbrottet med M vill jag tröstäta. Tyvärr sitter jag ute i skogen och har ingen chans att komma iväg till en affär