Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är mer forskning gällande diagnostisering än behandling jag läst. Men det händer en del på behandlingsfronten också, bl.a. har man upptäckt att ryggpatienter generellt har en högre anspänning i magmusklerna än personer utan ryggont (förut trodde man tvärt om).
Blev du erbjuden op vid SU? I så fall har du en av världens två läkare som opererar med "pyttetitthål" i ryggen där (nu minns jag inte namnet för det, men det var verkligen minimala ingångshål).
Jag blev erbjuden titthåls op om det går,det vet dom inte förrän dom börjar sa han till mig,det var en av anledningarna till att jag tackade nej + att jag är ju singelboende och hundägare med bad o sov rum på ovanvåningen + bilväg till affären och som det lät var flera av dom sakerna no no i typ 6v.

Jag blev erbjuden titthåls op om det går,det vet dom inte förrän dom börjar sa han till mig,det var en av anledningarna till att jag tackade nej + att jag är ju singelboende och hundägare med bad o sov rum på ovanvåningen + bilväg till affären och som det lät var flera av dom sakerna no no i typ 6v.
Ja det är ju rätt mycket restriktioner efter sånna operationer tyvärr :(

Har nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen :cry:

Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.

*kram* till alla som har det kämpigt just nu.

:heart

Har nyligen avslutat ett förhållande, fy vad det gör ont både psykiskt och fysiskt. Förutom det så krånglar kroppen igen :cry:

Jag sover, äter och gråter. Känns inte särskilt stabilt, men förhoppningsvis blir det bättre om några veckor. Läser lite i tråden men har inte mycket att tillföra just nu.

*kram* till alla som har det kämpigt just nu.
kram :heart

Känner mig sjukt låg idag och för första gången sen uppbrottet med M vill jag tröstäta. Tyvärr sitter jag ute i skogen och har ingen chans att komma iväg till en affär :arghh:

Har sovit en stund på soffan. Känner mig dock fortfarande som nåt katten släpat in :wtf:
Nu väntar kaffe, en dusch och sen ner till stan och handla lite.
Klurar på varför jag är så orkeslös hela tiden ? :cautious:

Har varit ledsen och haft ångest idag. Tom gråtit en skvätt. Antagligen för att jag är orolig över djuren och det är jobbigt att se Vovvi i det här skicket. Och inte kunna röra henne där jag brukar för att lugna iom stora sår.
Men jag fick veta idag att jag får åka på jobbresa till Australien och få utbildning där dessutom.
Jätteroligt!
Har aldrig varit där. Men det är ngt jag vill se innan jag dör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 004
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 478
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka