Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej nej nej! Inte skadad dig.
Jag kan meddela att jag inte kunde rulla in skiten själv. 350 kg vägde den :o Men jag fick hjälp att få in den av säljaren. Lite nervöst att köra hem den och hade mardrömsfantasier att den skulle börja rulla iväg i transporten men min lastsäkring fungerade och ut orkade jag rulla den själv. Nu ska jag bara bestämma mig för var den ska ligga. Inser ju att när jag väl vält den så kommer jag aldrig orka varken lyfta den eller knö den speciellt långt.

Till alla som behöver: ♥️♥️♥️

Ligger i sängen med sprängande huvudvärk. Har hållit i sig hela dagen trots tabletter. :down:

Nå, en lång, tuff vecka är till ända. Stallägarna har varit bortresta och jag har haft ansvaret för alla djuren själv. Har blivit långa dagar när man haft stallet på morgonen innan jobbet och på eftermiddagen/kvällen efter jobbet. I onsdags åkte jag hemifrån 05.20 och kom hem 20.30 till exempel. Men samtidigt har det varit mysigt. Jag älskar att komma till stallet på morgonen. :love:

Imorgon är det min tur att åka bort. Min syster fyller 50 idag så imorgon blir det fest.

Ångestdag :down:. Hemma från jobbet. Hoppas det är bättre imorgon.
Äter rostade mackor med sylt till middag...Det var allt jag orkade fixa.

Dagen fortsätter att leverera :down:
Skredrasvarning i Taberg så nu strular det som fan med tågen. Jag hoppas jag kommer härifrån någon gång.

I kväll kom nya jägare, dom blockerade min väg, vägrade flytta på sig och tackade för att jag och alla andra dom bor runt omkring förstörde deras jakt i kväll. :banghead: :rage: :arghh: :meh:
Han hävde oxå att han inte kunde nå han som hade bilen som satt i ett annat torn så jag kunde gå därifrån.
Han var inte riktigt beredd på att jag kan jaktreglerna och såg mäkta förvånad ut när jag upplyste honom om dom och gav honom 30 minuter att flytta bilen annars skulle jag blockera hans bil med min transport. Det tog skruv :sneaky:

Men fan vad trött jag blir på alla konflikter gällande vägen. :( :down: Pratade med Lantmäteriet i dag och väntar på sista ok om att ingen hävd finns innan vi stänger vägen för all trafik och gubbkräket med en stor låst grind :sneaky: dessvärre kunde det ta några veckor innan jag får svar :eek: :down:

I kväll kom nya jägare, dom blockerade min väg, vägrade flytta på sig och tackade för att jag och alla andra dom bor runt omkring förstörde deras jakt i kväll. :banghead: :rage: :arghh: :meh:
Han hävde oxå att han inte kunde nå han som hade bilen som satt i ett annat torn så jag kunde gå därifrån.
Han var inte riktigt beredd på att jag kan jaktreglerna och såg mäkta förvånad ut när jag upplyste honom om dom och gav honom 30 minuter att flytta bilen annars skulle jag blockera hans bil med min transport. Det tog skruv :sneaky:

Men fan vad trött jag blir på alla konflikter gällande vägen. :( :down: Pratade med Lantmäteriet i dag och väntar på sista ok om att ingen hävd finns innan vi stänger vägen för all trafik och gubbkräket med en stor låst grind :sneaky: dessvärre kunde det ta några veckor innan jag får svar :eek: :down:
Men hur mycket strul kan det vara runt en vägstump?! Helt ofattbart vilka arslen du träffar på och att det måste bli så krångligt för dig. Hoppas verkligen att det löser sig och att du får lite lugn och ro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
556
Senast: Exile
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
66 67 68
Svar
1 355
· Visningar
37 478
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 056
Senast: Krålus
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka