Absolut!
Måndag it is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!
Jag kan meddela att jag inte kunde rulla in skiten själv. 350 kg vägde den Men jag fick hjälp att få in den av säljaren. Lite nervöst att köra hem den och hade mardrömsfantasier att den skulle börja rulla iväg i transporten men min lastsäkring fungerade och ut orkade jag rulla den själv. Nu ska jag bara bestämma mig för var den ska ligga. Inser ju att när jag väl vält den så kommer jag aldrig orka varken lyfta den eller knö den speciellt långt.Nej nej nej! Inte skadad dig.
Ångestdag . Hemma från jobbet. Hoppas det är bättre imorgon.
Äter rostade mackor med sylt till middag...Det var allt jag orkade fixa.
Det snöade i Sverige någonstans hörde jag igår. Jag dansar glädjedansen. Vintern är snart här Förvisso vill jag ha lite höst innan..
Gärna mycket höst innan vi tar vinter!Det snöade i Sverige någonstans hörde jag igår. Jag dansar glädjedansen. Vintern är snart här Förvisso vill jag ha lite höst innan..
Men hur mycket strul kan det vara runt en vägstump?! Helt ofattbart vilka arslen du träffar på och att det måste bli så krångligt för dig. Hoppas verkligen att det löser sig och att du får lite lugn och ro.I kväll kom nya jägare, dom blockerade min väg, vägrade flytta på sig och tackade för att jag och alla andra dom bor runt omkring förstörde deras jakt i kväll.
Han hävde oxå att han inte kunde nå han som hade bilen som satt i ett annat torn så jag kunde gå därifrån.
Han var inte riktigt beredd på att jag kan jaktreglerna och såg mäkta förvånad ut när jag upplyste honom om dom och gav honom 30 minuter att flytta bilen annars skulle jag blockera hans bil med min transport. Det tog skruv
Men fan vad trött jag blir på alla konflikter gällande vägen. Pratade med Lantmäteriet i dag och väntar på sista ok om att ingen hävd finns innan vi stänger vägen för all trafik och gubbkräket med en stor låst grind dessvärre kunde det ta några veckor innan jag får svar