Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går runt på jobbet och är yr och skakis. Ny upplevelse O_o
Handen känns dessutom stel och konstig :cautious:

Men regnet vräker ner så jag är glad ändå :bow:

Barnet är lämnat för sin första skoldag. Eller ja, det är två timmar sen jag lämnade men ändå :rofl:
Jag har haft en extremt körig morgon och har dessutom varit tvungen att skälla lite på sådana som inte gör sitt jobb :mad:

Sonen avlämnad på skolan, lite pirrigt med nya klasskompisar och nytt klassrum även om det är samma skola, huliganen vaccinerad, ny klinik eftersom kompisen har bytt jobb :angel: men hon jobbade inte idag men det är skönt att ha någon på "insidan" om det skulle behövas.
Nu tvätt och packning inför morgondagen! :up:

Kom på nu att barnet kanske inte fick frukost på fritids :o Tog för givet att det var samma som på dagis att de som lämnas före 7.30 får frukost där :rofl: Nåja, hon har vindruvor med sig till fruktstunden så det går nog bra ändå.

På jobbet är det kaos. Men det ska nog också reda ut sig vad det lider :)

Tog en powernap. Nu lite lunch och kontor innan hästarna ska tränas.
Hoppas hinna åka och hämta paket med saker till mig och en kompis också.

Precis käkat lunch. Har sån brist på fantasi nu när jag måste äta mjölkfritt så ser inte direkt fram emot att äta. Kommer garanterat gå ner i vikt av det här, något som jag verkligen inte behöver :meh:
I em ska sambon hämtas från jobbet, Skodan är inne på reparation.

Precis käkat lunch. Har sån brist på fantasi nu när jag måste äta mjölkfritt så ser inte direkt fram emot att äta. Kommer garanterat gå ner i vikt av det här, något som jag verkligen inte behöver :meh:
I em ska sambon hämtas från jobbet, Skodan är inne på reparation.
Fast måste du utesluta alla mjölkersättningar också? Finns ju mängder av olika alternativ till både mjölk smör grädde osv nu för tiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 474
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka