Fast du bor ju inte direkt i södra delarna av landet
Jag kan bara se typ halva Sverige på danskarnas förutsägelse om hur det kommer röra sig. Nu när jag tittade igen ser det ut som om det faktiskt sträcker sig ännu längre norrut än så. My bad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast du bor ju inte direkt i södra delarna av landet
Ser nu att jag beräknas ha leverans från 7-11Nej men dom har en otäck förmåga att liksom följa landets kontur uppåt... men kommer det till dig så kan väl du schasa det till Norge? Om inte @EmmaW har packat och skickat det
Ne det är inte lätt. Man får försöka bita ihop där och då och skrika sen.Inte lätt när man handskas med vissa personer. men man kan inte klaga bara skrika in i mörkret.
Behåll det i skåne.Ett stoooooort regnområde drar snart in från Danmark.
Bara för att dom är överläkare så betyder det inte att dom är bra på att se patientens behov. Välj den läkare ni känner er trygga med och som hjälpt er bäst. Vilken enorm styrka ni har som fortsätter kämpa! Vården är rent ut sagt pinsamt dålig ibland och då får man slå sig fram. Hoppas ni får bättre hjälp och stöttning av den andra läkaren.Han är överläkaren på kirurgen... Men vi ska nog försöka få tillbaka den andra läkaren som har haft mest med maken att göra.
Just nu känner jag mig mest för jag har varit på styrelsemöte, petiga gnällkärring som börjar gnälla om ett protokoll som vi godkände för flera månader sen som jag dessutom vet att jag kopierade från mallen och sen fyllde i. Men nej hon hävdar att jag har tagit bort en massa
Behåll det i skåne.
Jag klämde fluffbollens svans i en dörr!
Jag tror hon funderar på att reklamera mig som uppassare och matte, alternativt skicka mig på lydnadskurs...
Det kommer krävas många räkor i kväll
Jag klämde fluffbollens svans i en dörr!
Jag tror hon funderar på att reklamera mig som uppassare och matte, alternativt skicka mig på lydnadskurs...
Det kommer krävas många räkor i kväll
Så söta .Svante har för övrigt skött sig jättebra! Ovanligt för att vara han finner jag
Men här är de två små liven jag blev berikad med idag:
Ja den klarade sig som tur är men har fått en liten "bula"... jag lär inte bli förlåten i första taget
Klarade svansen sig?
Japp Dom påstod nämligen att vi kunde få regn idag,men det fick vi inte,men jag bestämde mig för att inte chansa då den stackars inredningen blivit "tvättad" nog för i år.Tyvärr är det väldigt långt norr om Vänern iaf. Sen når inte radarn längre men det syns att området gör det Har du stängt bilrutorna?
Djurplågare,det blir nog en anmälan på det.Ja den klarade sig som tur är men har fått en liten "bula"... jag lär inte bli förlåten i första taget
Behåll det i skåne.
Nej, nej inte stanna i Skåne. Kom kom till Närke. Vi har det torrt som fan så det får gärna komma ett ordentligt regn. Kan tänka mig ett helt dygn men tätt fint regn.Tyvärr är det väldigt långt norr om Vänern iaf. Sen når inte radarn längre men det syns att området gör det Har du stängt bilrutorna?
Då får det snällt hoppa över mig,eller gå runt på väg upp till dig.Nej, nej inte stanna i Skåne. Kom kom till Närke. Vi har det torrt som fan så det får gärna komma ett ordentligt regn. Kan tänka mig ett helt dygn men tätt fint regn.
Duger bra för mig!Då får det snällt hoppa över mig,eller gå runt på väg upp till dig.
Behåll det där, jag vill inte få hit det.Duger bra för mig!