Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner att jag vill ha trädgården vattnad men mest av allt vill jag att ridbanan får sig en rejäl dusch. Lilla bruna hade en nära döden upplevelse i kväll. Han såg en ordentlig stor vattenspridare för första gången i sitt liv. Det där med spring för livet var enligt honom en bra idé. Piloten not so much. Vi överlevde och hoppträningen gick som en dans. Vi hoppade studs, vilket är hans favorit. Fattar inte varför men han verkligen älskar det. Borde vara jobbigt men han är blixtsnabb med sina hovar och blir rusigt lycklig. Knäpphäst :love:

Djurplågare,det blir nog en anmälan på det.:p
Japp jag kan se det framför mig :crazy:

Betjänten ignorerade anmälaren som satt i den öppna dörren på sin herrgård och spanade ut över sina ägor helt ovetandes om det hemska uppsåt som planerats och skulle ske.
Brottet är av sån rang att oavsett antalet räkor i skadestånd är möjligheterna till ett framtida samarbete mycket oklart från anmälarens sida för tillfället.

:D

Någon har räkfrossa här hemma nu :cautious: :angel: :love:

Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon :) Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?
Min pappa har hunnit få nytt pass på 5 dagar, dom bor i Norge och han var till polisen på måndagen, på torsdagen kunde han hämta ut det :)
Beställde mitt på fredagen. Hämta på tisdagen. Detta var för en månad sen.

Ååå jag är nog inte vaken än !
Saknar många timmars söm, borde kanske försöka komma i säng tidigare om kvällarna :cautious:

Min inre väckarklocka är fel inställd, jag vaknar konstant en timme innan jag behöver :cautious::meh: klarvaken så det är liksom inte ens idé att försöka somna om.:arghh:

Man kan ju tycka att det inte ska vara så himla svårt att lägga sig vid tio på kvällen men för mig är det i princip omöjligt. Fasta rutiner vore nåt men funkar inte med jobbet dessvärre :meh:

Samma här. Jag börjar jobba allt från fyra på morgonen till nio på kvällen så rutiner funkar inte alls.

Jag har borjat med min nya medicin ... undrar om jag verkligen ska vara sa har trott? Fast fordelen ar ju att man sover hela natten och det ar ju skont.:p

Jag bestallde skor igen. Tredje paret jag nog far skicka tillbaka :cautious: Det har med RA ar lite hopplost, det ar sa himla svart att ga i skor ... och att ga barfota :meh: Mina flip-flops som jag faktiskt kan ha utan att bryta ihop kommer att bli for kalla framemot November ... och regniga dagar innan dess ocksa.:mad: Det kanske ar dags att bli en "snow bird" pa riktigt och tillbringa halva aret i Arizona?:angel:

Nu ringde jobb. Orkar verkligen inte jobba på en av mina få lediga dagar. Har liksom jobbat 9 dagar i sträck, ledig två dagar, sedan 10 dagar i sträck, ledig en dag osv, hela sommaren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka