LadyCovergirl
Trådstartare
Sovdags!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är taget! Skicka skiten häråt. Jag lovar att dansa regndansare så jag får behålla detBehåll det där, jag vill inte få hit det.
Japp jag kan se det framför migDjurplågare,det blir nog en anmälan på det.
Beställde mitt på fredagen. Hämta på tisdagen. Detta var för en månad sen.Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?
Min pappa har hunnit få nytt pass på 5 dagar, dom bor i Norge och han var till polisen på måndagen, på torsdagen kunde han hämta ut det
Och nu står det som spö i backen
Sitter i Smålandsstenar för att jobba några timmar. Jisses vad det vräkte ner regn på vägen hit.
Ååå jag är nog inte vaken än !
Saknar många timmars söm, borde kanske försöka komma i säng tidigare om kvällarna
Man kan ju tycka att det inte ska vara så himla svårt att lägga sig vid tio på kvällen men för mig är det i princip omöjligt. Fasta rutiner vore nåt men funkar inte med jobbet dessvärreOj vad jag känner igen det där!
Man kan ju tycka att det inte ska vara så himla svårt att lägga sig vid tio på kvällen men för mig är det i princip omöjligt. Fasta rutiner vore nåt men funkar inte med jobbet dessvärre