Badar. Ska slå upp ett glas rosé sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är överläkaren på kirurgen... Men vi ska nog försöka få tillbaka den andra läkaren som har haft mest med maken att göra.Byt läkare
Håll i dig. Snart börjar hon gymnasiet.Och jag har ångest för att min ska börja förskoleklass
Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?Kollade passen inför resan nästa vecka.. och upptäckte givetvis att pojkvännens pass går ut någon dag innan resan någon som vet om man kan fixa provisoriskt pass några dar innan resan? eller går det bara att fixa samma dag som avresan..?
Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?
Min pappa har hunnit få nytt pass på 5 dagar, dom bor i Norge och han var till polisen på måndagen, på torsdagen kunde han hämta ut det
Håller tummarna att det är nåt enkelt att åtgärdaFilmat Aramis och skickat iväg till tjejen som behandlat honom. Jag tycker tyvärr inte att han blir speciellt mycket bättre så imorgon ringer jag veterinär och bokar tid. Så här kan han inte ha det!
Nu blir det ett bad.
Skicka hit tack!Ett stoooooort regnområde drar snart in från Danmark.
Skicka hit tack!
Neeeeeeeeeej!!! Jag har semesterEtt stoooooort regnområde drar snart in från Danmark.
Neeeeeeeeeej!!! Jag har semester
Ok, när du har haft regnet så får du packa det och skicka till någon behövande i Afrika - deal?Skicka hit tack!
Absolut!Ok, när du har haft regnet så får du packa det och skicka till någon behövande i Afrika - deal?
Nej men dom har en otäck förmåga att liksom följa landets kontur uppåt... men kommer det till dig så kan väl du schasa det till Norge? Om inte @EmmaW har packat och skickat detFast du bor ju inte direkt i södra delarna av landet