Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är överläkaren på kirurgen... :cautious: Men vi ska nog försöka få tillbaka den andra läkaren som har haft mest med maken att göra.

Just nu känner jag mig mest :rage: för jag har varit på styrelsemöte, petiga gnällkärring som börjar gnälla om ett protokoll som vi godkände för flera månader sen som jag dessutom vet att jag kopierade från mallen och sen fyllde i. Men nej hon hävdar att jag har tagit bort en massa :meh:

Kollade passen inför resan nästa vecka.. och upptäckte givetvis att pojkvännens pass går ut någon dag innan resan :banghead: någon som vet om man kan fixa provisoriskt pass några dar innan resan? eller går det bara att fixa samma dag som avresan..?
Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon :) Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?
Min pappa har hunnit få nytt pass på 5 dagar, dom bor i Norge och han var till polisen på måndagen, på torsdagen kunde han hämta ut det :)

Det brukar gå att få ett nytt pass på 3-5 dagar, så beroende på när ni åker nästa vecka borde han hinna få ett nytt om ni går till polisen imorgon :) Om det inte är högtryck, men det tror jag inte det är nu? Brukar väl mest vara innan sommaren tror jag?
Min pappa har hunnit få nytt pass på 5 dagar, dom bor i Norge och han var till polisen på måndagen, på torsdagen kunde han hämta ut det :)

& @LittleJohn

En bekant till mig ansökte på måndag eftermiddag förra veckan och hade sitt pass på onsdag morgon, i Stockholm. Så det går nog bra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 473
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka