Vad gör vi nu då? Del LXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla veganska alternativ i affären, där finns ju matlagnings"grädde" och sånt som gör matlagningen lite friare och är garanterat mjölkfritt :)

Har testat fuskgrädde och -creme fraiche, det funkar bra! Har fått bra tips i föräldratråden där jag hänger också. Men jag känner mig ändå begränsad och är som sagt inte van, men efter första veckan tror jag att jag vant mig vid att inte kunna äta allt som vanligt ;)

Har testat fuskgrädde och -creme fraiche, det funkar bra! Har fått bra tips i föräldratråden där jag hänger också. Men jag känner mig ändå begränsad och är som sagt inte van, men efter första veckan tror jag att jag vant mig vid att inte kunna äta allt som vanligt ;)
Förstår helt klart att det är frustrerande, och skulle inte vilja sitta i samma sits själv (främst för att jag inte tål margarin så det skulle bli väldigt tråkigt :p )

Det lättade ett berg från dotterns axlar när vi idag bestämde att hon får plocka bort spanskan och istället lägga energi på alla andra ämnen.:heart Hon har i dagsläget meritpoäng som räcker till i stort sett alla gymnasieprogram och ska försöka höja sig ytterligare i några ämnen.

Vaknade nyss.
Satt på jobbetr ohc var yr och dimmig. Kände mig berusad fast jag var helt nykter. Så jag for hem för att lägga mig.

Precis när jag kom hem ringde min läkare. Högst lämpligt. Hon ville berätta provsvar och vi kom överens om att jag skulle höja dosen kortison igen. Suck. Hatar kortisonet men älskar vad det gör med min hjärna.

Med lite tur är jag "nykter" och pigg imorgon. Jag ska antagligen ha grupp hela dagen och är inte förberedd. Ordinarie lärare blev sjuk och gick också hem vid lunch.

Full rulle idag, blåste hem från jobbet, svirade om, åt nått litet lätt, tillbaka till stan och mötet med tränaren på gymmet. Fått två nya övningar att göra. Antingen att jag gör alla 4 jag har eller om jag varierar. Nu fick jag benpress och rodd. Första gången jag provat på rodd-maskinen, det var rätt jobbigt! På hemvägen tog jag och slogs mot lite pokemon-gym, sen träffade jag mamma nere på byn en snabbsväng, hon skulle ut och äta med vänner :) Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag koka knappar och ta tag i spishanddukarna igen.

Jag hade med kameran till Michico i gar :heart Inte kan man tro att han ar 24 ar.:love:

D7K_2998_zpseypvi7qq.jpg
Vilken skönhet :love:

Jag är på farligt dåligt humör då jag fått reda på att en person i min närmaste närhet blivit så gränslöst dåligt behandlat. (inte någon fysisk misshandel)

Så jag kommer inte vara närvarande ikväll här utan bara läser och gillar/ogillar/lider med dom inlägg som skrivs.
(orkar inte ens besvara dom, men ni finns i mina tankar)

Tror jag ska försöka ta riktigt djupa andetag, tokgosa med Pälsfröken och framförallt få någon ordning i mina tankar och se om jag kan komma fram till något vettigt som kan vara av värde för personen.

:rage::cry::yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
56 949
Senast: Krålus
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 474
Senast: Grazing
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka