Det är nu du får kalla henne rövhatthon har slarvat bort dom och hon skyller på mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nu du får kalla henne rövhatthon har slarvat bort dom och hon skyller på mig.
Hjälper inte. jag vet vad hon är och hon försöker styra mig fortfarande men det blir inget a det. Och jag har aldrig kallat henne rövhatt.Det är nu du får kalla henne rövhatt
Sitta på trädäcket och glo är alltid en mycket bra aktivitetSitter på trädäcket och glor på hundarna, medan mannen lagar mat. Har sovit två tupplurar idag , en imorse och en nu på eftermiddagen. Mellan dem åkte vi upp till hundslingan och gick lite där och även och handlade. En bra ledig dag
Vilken härlig uppsynJag hade med kameran till Michico i gar Inte kan man tro att han ar 24 ar.
hon har slarvat bort dom och hon skyller på mig.
Där gick strömmen.
Tur i oturen innan jag kom fram till leverantören, det var hunden som trampat på strömbrytaren till min golvlampa, den enda som var tänd.
Tur i oturen innan jag kom fram till leverantören, det var hunden som trampat på strömbrytaren till min golvlampa, den enda som var tänd.
Men jösses. Vad får hon ut av att vara tvångsgift med dig? Nu får hon väl skärpa till sig. Sånt glömmer man inte.Nya äventyr i siklmässoland. Exet är tydligen gift med mig fortfarande. För hon glömde posta brevet!
Aj aj aj, stackarn.Ledig imorgon Min hund har nu somnat efter en hård eftermiddag, getingstick i tassen var inte att rekommendera, stackarn.
Jag vet inte vad hon får ut av detta? Hon tog ut skilsmässan från början och hon har önskat sig detta. Så jag fattar inte hur hon glömmer. Eller vad hon vill med detta.Men jösses. Vad får hon ut av att vara tvångsgift med dig? Nu får hon väl skärpa till sig. Sånt glömmer man inte.