Helt sant, förstås, men det löser sigDet finns olika nivåer i helvetet däremot (skulle det röra sig mellan moster och mig skulle jag haft noll problem med att äga ett hus ihop).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt sant, förstås, men det löser sigDet finns olika nivåer i helvetet däremot (skulle det röra sig mellan moster och mig skulle jag haft noll problem med att äga ett hus ihop).
Men resten av dagen gick som tåget i alla fall!@Linta låter inte som det går på räls för dig
Och så plötsligt skjuts det hejvilt utanför stallet
Båda hundarna är skottsäkra, även hästarna och tack gode gud för det för den som hoppade högst var jag och grannen
Bonden höjde ribban i kväll och har arrenderat ut jakten på sin mark brevid min och åter igen gett folk tillträde till min väg med sina lögner om servitut
Men nu är det löst lite fint med jägarna. Riktiga gentlemän tur var det, mitt tålamod är snart slut
Grannen kom över och kollade om jag behövde hjälp. Bra granne det där
Men bonden ska få en rejäl överraskning när stallägaren kommer hem om några dagar
Lämnade Vovvi hos vet för operation i morse. Känns jättetomt här. Man märker när de är borta hur mkt deras närvaro känns även om man inte aktivt interagerar med varann hela tiden.
Hoppas det går bra!
Håller tummarna!