Vad gör vi? Kids edition - del 4

Snabbvisit från barnen under pappaveckan. Jag är inte på topp. Håller på att testa att sätta ut antidepp som jag ätit senaste åren och jag mår hyfsat, men är lättretlig som tusan. Middagen slutade med att dottern grät efter pappa 💔 Sen blev vi sams allihop innan läggdags och sonen tappade en tand så nu måste tandfen komma på besök också...
 
Snabbvisit från barnen under pappaveckan. Jag är inte på topp. Håller på att testa att sätta ut antidepp som jag ätit senaste åren och jag mår hyfsat, men är lättretlig som tusan. Middagen slutade med att dottern grät efter pappa 💔 Sen blev vi sams allihop innan läggdags och sonen tappade en tand så nu måste tandfen komma på besök också...
Viskar så inte barnen hör. Vi hade en peng som återanvändas den las i spargrisen och sedan satte jag in summan på kontot... :D :D :D
 
Viskar så inte barnen hör. Vi hade en peng som återanvändas den las i spargrisen och sedan satte jag in summan på kontot... :D :D :D
Den här tandfen tog eventuellt en peng ur barnets plånbok :angel: Men han är skyldig mig 50:- sen han köpte en pryl för några veckor sedan och inte fick betala kontant så jag tycker det kan vara okej 😅🙈
 

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 536
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 890
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2
Svar
34
· Visningar
2 384
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
116 521
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp