Morces
Trådstartare
Käkrem menar du va?![]()
Men alltså, skäms på mig

Vilken tur att man inte går gymnasiet längre och behöver plugga till häst teorierna. Jag hade varit körd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Käkrem menar du va?![]()
Har anmält intresse för att vara med i en studie på SLU med min ena ponny![]()
Något om att lära sig mer om hästar typVad är det för studie?![]()
Jo men det läste jag! SpännandeNågot om att lära sig mer om hästar typ
De vill göra någon kroppsscanning bland annat. Tror jag såg om det i en nyhet här eller på Hippson kanske?![]()
Vilken trygghet! Vi har helt slut på grovfoder, det är stressigt. Förhoppningsvis har leverantören vad vi behöver för vintern, men det är plastat.Hämtat hem 80 småbalar direkt från åkern. Skönt att ha!
Fy, stackare! Vår leverantör sa att det är enormt med tryck just nu. De säljer bara till oss som brukar köpa, men det är ju en klen skörd. Vi har så vi klarar oss ett tag nu och ska försöka få slaget på vår egen mark med, men håller verkligen tummarna för att andraskörden blir bättre.Vilken trygghet! Vi har helt slut på grovfoder, det är stressigt. Förhoppningsvis har leverantören vad vi behöver för vintern, men det är plastat.
Ja, vi har en bra leverantör som vi är stadiga kunder hos, men han har bara fått in halva skörden. Men han skickade ut mig att ta prover på ett gärde som han sa "var mitt". Där fanns det mer än vårt behov, så jag tror han faktiskt räknat med att vi får vad vi behöver därifrån. Vi har en damm intill en av hagarna. Jag har faktiskt installerat en (tillfällig) pump där och på det sättet kunnat vattna en bit av en hage. Det bästa är ju om vi inte behöver ge grovfoder förrän mitten eller till och med sent i höst. Men då måste det regna också! Det ligger ett regnområde och tuffar på hitåt nu, jag håller tummarna för att det når ända fram och inte upplöses när det kommer in över land.Fy, stackare! Vår leverantör sa att det är enormt med tryck just nu. De säljer bara till oss som brukar köpa, men det är ju en klen skörd. Vi har så vi klarar oss ett tag nu och ska försöka få slaget på vår egen mark med, men håller verkligen tummarna för att andraskörden blir bättre.
Regndans!Ja, vi har en bra leverantör som vi är stadiga kunder hos, men han har bara fått in halva skörden. Men han skickade ut mig att ta prover på ett gärde som han sa "var mitt". Där fanns det mer än vårt behov, så jag tror han faktiskt räknat med att vi får vad vi behöver därifrån. Vi har en damm intill en av hagarna. Jag har faktiskt installerat en (tillfällig) pump där och på det sättet kunnat vattna en bit av en hage. Det bästa är ju om vi inte behöver ge grovfoder förrän mitten eller till och med sent i höst. Men då måste det regna också! Det ligger ett regnområde och tuffar på hitåt nu, jag håller tummarna för att det når ända fram och inte upplöses när det kommer in över land.
Japp! Kommer ske, troligen till häst. Har lovat regnpiruetter i regndanstrådenRegndans!![]()