Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förutom att kränka katter dricker jag öl och syr. Framför allt dricker jag öl. Och katten har hämnats genom att mörda mina flätor
Trött
Bjöd in till worfeudmatch. en motståndare dyker upp med alias "öm mysig man". ska vi gissa att han avslutar matchen rätt snabbt?
/tanten - med känsneutralt alias
Eller hur!Haha fenomenet "ragga på wordfeud" är så himla bizarro
Jag har fått några såna men de avslutar rätt snart. Jag har samma alias som här vilket skulle kunna ses som könskodat men det är rätt lugnt ändå.Trött
Bjöd in till worfeudmatch. en motståndare dyker upp med alias "öm mysig man". ska vi gissa att han avslutar matchen rätt snabbt?
/tanten - med känsneutralt alias
HAHAHA!
Jag har inte sovit så bra på länge som de senaste två nätterna efter att jag bestämt mig för att lägga ner allt ideellt arbete.Helt slut och inte ens kommit ur sängen. Vaknade vid fyra för maken var på toa och sen kunde jag inte somna om, jag bara låg och funderade på arbetsscheman och om folk som har lovat att komma kommer och kommer allt att fungera.
Funderingarna har funnits, nu vet jag att det är extremt mycket pga SM men planen är att fasa ut mig själv och se till att andra steppar upp. Men jag har svårt att ge upp det ideella arbetet, det ger mycket också.Jag har inte sovit så bra på länge som de senaste två nätterna efter att jag bestämt mig för att lägga ner allt ideellt arbete.
TRåkigt men sant.