BeklagarSamlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeklagarSamlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
Åh så sorgligt❤❤❤jag beklagarSamlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
Samlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
Godmorgon!
Klättrat ner från loftet, dricker kaffe och snart bege mig ut för lite ärenden. Börjar redan tagga upp för kvällens middag med norrlandstema. Bla. kalixlöjrom ska införskaffas!
Undrar brw om ngn vet vad denna blomma heter? Är det en rosenskärm?
Visa bifogad fil 22537
Ja hon låg i en kista på ett podie i 4 dagar. När hon kom dit smyckade vi henne och alla tog farväl . Då såg hon rätt normal ut men då vi skulle elda upp henne efter 4 dagar var hon ingen skönhet längre då locket skulle av och vi tog adjö vi närmaste innan vi lyfte in kistan i krematoriet. Så var vi upp och kollade in när hon brändes .morgonen efter så var vi och rotade igenom askan för att hitta vissa benbitar till en liten urna och allt det andra åkte vi ner till floden och tippade i
DHL är sämst! De har egenhändigt bestämt att vi ska åka 6 mil till vårt "närmsta" utlämningsställe för att hämta när vi förklarar att det inte ens är i samma stad och de har ett utlämningsplats 1 mil ifrån oss.
Sen försökte de pracka på ytterligare frakt för att det skulle skickas om. Vi anlitar inte dem på jobbet längre pga av alla fel som blivit
Samlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
Jag har varit och postat paket till @hastflicka sen handlat till ”Norrlandsmiddag” ikväll. Sen var jag förbi columbariet en stund och satte en bukett blommor till min tantkompis
Nu tänkte jag dra igång och ”baka” knäckflarn till efterrätten. Menyn blir som följande:
Aptitretare: crustader med räkröra, kalixlöjrom, finhackad rödlök och dill. Till det bubblig dryck
Varmrätt: renskav med trattkantareller och timjan, potatismos med jordärtskocka. Strösslade lingon över. Ett kraftigt rödvin.
Efterrätt: hemgjord vaniljglass, varma hjortron, hyvlad vit choklad och knäckflarn. Dessertvin.
Beklagar @hemligSamlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.
heartSamlar mig för att köra bil. Hittat kisse död, troligen påkörd, och ska åka och lämna honom för kremering och sen vidare till mamma några dagar. Sambon åkte såklart till jobbet igår.