Vad händer??
Chefer händer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer??
Letat efter katten. Fortfarande inte ett spår. Orolig upp över öronen .
Ja, bra idé! Resten av Sveriges befolkning får lära sig stava December med B, för att jag inte kan lära mig stava med D.Vi döper om månaden!
Länk !Det finns pa YouTube
Bet blir Bra BetJa, bra idé! Resten av Sveriges befolkning får lära sig stava December med B, för att jag inte kan lära mig stava med D.
Inga döda idag, än iaf.
Vi är rätt många här med universitetspoäng i prokrastinering Mitt studentrum var aldrig så välstädat som innan en tenta!
Det positiva är att när du blir förbannad -då hänger det sakerFull rulle här!
På vägen hem från jobbet, så ringde jag och bokade upp lokalen för alla datum vi har månadsmöten i föreningen för 2019. Lika bra att ta hela året på en gång. Så nu är det prel. bokat iaf.
Hände en "olycka" sista biten hem från bussen så det blev att snabbt springa in i duschen och byta allt. IBS-mage!
Min sk BS kom, drack kaffe och stack. Nu har hen dessutom semester i 4 veckor... Funderar ibland på varför jag har en BS, hen gör ju inget när hen är här. Och varför jag har en KP, som aldrig vill göra det jag vill
Så jag blev flyförbannad och satte gång en saffransdeg, så nu jäser den. Under tiden den jäser, så har jag "bokat" 2 nya kamphonor från Thailand De kommer i mitten av januari hit till Sverige
Bet blir Bra Bet
Tack. Ska ringa polisen och anmäla honom saknad om han inte dyker upp ikväll. Men är 48 timmar snart....