Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När kissan kom hem från vetten åkte jag till stan för att hämta ut varorna och köpa ögonvatten till hästen; nån gång ska väl flugorna dö ut...! På vägen hem åkte jag förbi gårdsbutiken för att fylla på med deras ättiksgurka bla :d. Packat upp varorna och ätit lätt lunch, nu dags för kaffe och fortsätta med dagens sysslor :).
 
Har precis kastat i mig lunch efter att ha hämtat hem min yngsta skolbarn. Minste sonen går på ny medicindosering för sin problematik så han är hemma med mig hela veckan, vilket är både tids- och orkeskrävande när man är gravid i vecka 33. Så lite elakt känner jag ändå att jag har tur då tonåringen är förkyld så han har fått passa lillebror medan jag åkte till skolan. Så nu återstår städ och mera tvätt.
 
Inser att jag kanske även borde ta med mig kängor ifall att jag ska traska 12km i skogen mitt i natten. Mina smala Ariat ridskor i fint läder med nätt sula kan nog bli lite obekväma på en så lång strapats.
Och te i termos, kanske något att äta. :angel:

... Kanske ska stjäla en ponny på ridskolan och rida hem! :rofl:
Låter som en bättre idé att se till att inte missa den där bussen :cautious::p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 184
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 525
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp