Lugnt avslut på en jobbig arbetsvecka?
Blev inringd på ÖT i tisdags, alltid bra med lite extra pengar. Svettigt pass på jobbet, kändes som mina hjärnceller studsade runt i skallen och var osams, alla mot alla. Onsdag ordinarie pass, fortfarande väldigt kämpigt på jobbet och jag var helt slut när jag körde hem. Fredag kväll/natt, IT-problem. Blev tvungen att ringa in förstärkning för att försöka få någon reda på eländet. Lördag morgon dör bilen för mig i första korsningen från jobbet.
Tur det var lite trafik för det tog ett par försök innan den behagade starta igen. Körde ett par km, stannade på en stor parkering och slog av motorn, startade men motorlampan lyste så jag körde tillbaka till jobbet och fick låna en hyrbil så jag tog mig hem.
Lördag natt var rätt ok, mycket jobb men inga missflyt men jag var väldigt trött när jag tog hyrbilen och körde hem.
Söndag natt väldigt lugnt på jobbet, inte många knop öht, men nu måste jag få min egen bil till verkstan när jag slutar 07 och hoppas det inte blir någon kostsam historia. Jag har redan slantat upp över 11 000 kr på ett par däck och montage av extraljus den här månaden, ekar väldigt tomt på kontot.