Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, jag börjar få grepp om det.
16309099023072979800494165741872.webp

Nu ska jag bara lära mig följa mönster också

Vaknade och det var söndag sa min hjärna. Släpade mig upp efter en stund i sängen och ser alla ridgrejer som ligger prydligt upplagda :confused: Vilket ju betyder måndag.

Fick skynda mig och kom till jobbet. Lite försenad. Noll och ingen här. Mina kollegor brukar vara tidiga ju. Blev misstänksam så har nu kollat på ett gäng ställen och visst är det måndag :D:nailbiting:

Verkar som att studenterna gått ihop och ifrågasätter att vi har så mycket undervisning online, och hotar med diverse saker för att de tycker att de inte får vara på plats tillräckligt mycket.

Blir så trött. Det pågår fortfarande pandemi. Hur svårt ska det vara. :banghead:

Jag började morgonen hos tandhygienisten. Min sambo har lovordat både den tandhygienist som han har gått till under många år och den här gången bestämde jag in mig för att byta till henne.

Oj, oj, oj, säger jag bara - så här rena har inte tänderna varit sedan jag fick dem! Den enda nackdelen är att jag är sugen på kaffe, men inte vill jag befläcka tänderna nu när de är så välpolerade och glänsande vita.

Vi har redan hunnit bocka av en hel del grejer som vi skulle göra på förmiddagen och lunchen är intagen.

Har dock huvudvärk så fundera på att proppa i mig lite Ipren innan vi börjar föreläsningen i kemi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Gastro/Koloskopi-propofol
  • Vad läser du just nu?