Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sättigång du bara.Deppar över att jag glömde att dricka vin ikväll, nu när jag har sällskap här ute. Vågar inte dricka när jag är ensam med hundarna om det skulle hända något. Nu är det lite sent att sätta igång. Eller?!
Kämpar med samma sak...Hur dåligt och osexigt det än är att kasta i sig maten som en glupsk hyena så är det svårt att bryta den (o)vanan för min delKastat i mig maten. Så nu har jag ont i magen undra om jag någonsin kommer att lära mig.
Sättigång du bara.
Du får shotta vinetSka lägga mig om sex minuter så jag får rejsa på!
Du får shotta vinet
Här med, och jag har ju redan börjat frysa ute. Det är fasiken en nackdel med viktnedgång. Måste skaffa ett par riktigt bra långkalsonger till vintern!
Jovars!!! . Smutta jävligt långsamt gör jag de få gånger jag dricker vin så på 6 min hade jag fått i mig en liiiten klunk dvs typ onödigt att hälla upp nått .
Du får shotta vinet
När man "läser ihop" två olika inlägg som skrivits i tätt följd, får för sig att de hänger ihop och funderar på hur i hela helskotta ni kom fram till det DÄRI merinoull!
Gjorde exakt samma och tänkte fast det funkar ju!När man "läser ihop" två olika inlägg som skrivits i tätt följd, får för sig att de hänger ihop och funderar på hur i hela helskotta ni kom fram till det DÄR