Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började förresten rensa ut en skåp nu på kvällen. Ett enda skåp och såååååååååååååååååååååååååååå
mycket grejer! Jösses och hälften visste jag inte ens om att de låg där :o

Det är nu kaos i det rummet pga ETT skåp men så är det nästan alltid. Först blir det mer kaos innan det blir bättre. Ska fortsätta där imorgon.

Skulle lägga mig och då kom hankatten fram under sängen och jag upptäckte att han hade ett litet sår på svansen..Använder den utan problem, var mest inte så glad för att jag kollade/rörde försiktigt. Nåja, katt mår bra och ville gå ut (skriker vid 3 inatt annars... ). Har han vart hos grannkatten är det ju skyll dig själv men ofta har den, förlåt kattj*veln varit uppe hos oss så vår katt suttit och tryckt i sitt eget hem.

Nä försöka sova.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Hemmasittare