Utan att ens ha talat om att de ska komma hit till SverigeGillar inte oväntat besök
2 fastrar från Tyskland ringde på dörren nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan att ens ha talat om att de ska komma hit till SverigeGillar inte oväntat besök
2 fastrar från Tyskland ringde på dörren nu...
I know the feelingKänslan när man går in på Buke, ser att man fått ett PM och den första spontana tanken är att man fått (ännu) en varning Jag började undra vad jag nu skrivit för tokigt men nej, det var bara en förfrågan om min Insta
GRATTIS!Är i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig.
Är i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig.
Tack!GRATTIS!
Tack! Jag hade varit otroligt glad för en sådan vinst ocksåGrattis!
Jag som var glad för att jag häromveckan vann glassåser och -toppings
GrattisÄr i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig.
Är i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig.