Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stod och viftade med båda reflex spön, har även reflexer på benen, byxorna, armarna, jackan. Blinkade med mobilen. Bussen stannade! (annars hade jag fan inte hoppat på, för i så fall är busschauffören blind :D)

Den var dock 20 minuter sen. Så jag började bli riktigt orolig :angel:
Nu vill jag hem och värma mig i sängen. Får tvätta av mig med en handduk, för jag gissar att det inte är superuppskattat att duscha nu.
 
Jag stod och viftade med båda reflex spön, har även reflexer på benen, byxorna, armarna, jackan. Blinkade med mobilen. Bussen stannade! (annars hade jag fan inte hoppat på, för i så fall är busschauffören blind :D)

Den var dock 20 minuter sen. Så jag började bli riktigt orolig :angel:
Nu vill jag hem och värma mig i sängen. Får tvätta av mig med en handduk, för jag gissar att det inte är superuppskattat att duscha nu.

Äsch ska duscha nu och mina grannar får stå ut. Om de nu störs sig på att jag fortfarande efter två år duschar på typ samma tid varje dag får de klaga 😂🤷
 
Är i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig. :o:banana::bump::banana::bump::banana:
Grattis!!!!!
 
Krupit (Krypt?) upp i soffan med en stor kopp starkt, svart te med honung.
Tänker att det ska hjälpa mot den plötsliga tankegången "herregud jag kommer vara ensam förevigt, borde jag inte försöka bli tillsammans med exet igen ändå? Det är ju HÖST och mörkt och ensamt!"

Nu så. Har jag druckit mitt te (glömde posta innan) och det hjälpte minsann. Är på lite rimligare humör ☺️
 
Krupit (Krypt?) upp i soffan med en stor kopp starkt, svart te med honung.
Tänker att det ska hjälpa mot den plötsliga tankegången "herregud jag kommer vara ensam förevigt, borde jag inte försöka bli tillsammans med exet igen ändå? Det är ju HÖST och mörkt och ensamt!"

Nu så. Har jag druckit mitt te (glömde posta innan) och det hjälpte minsann. Är på lite rimligare humör ☺️
Låt ex vara ex.
 
Krupit (Krypt?) upp i soffan med en stor kopp starkt, svart te med honung.
Tänker att det ska hjälpa mot den plötsliga tankegången "herregud jag kommer vara ensam förevigt, borde jag inte försöka bli tillsammans med exet igen ändå? Det är ju HÖST och mörkt och ensamt!"

Nu så. Har jag druckit mitt te (glömde posta innan) och det hjälpte minsann. Är på lite rimligare humör ☺️
Bli ihop med ett ex för det är höst, mörkt och ensamt?!? Tycker det låter befängt....Rå om dig själv :heart .
 
Hur svårt kan det vara att näthandla mat? Nu när jag är sjuk och inte kan åka och handla så jag lade jag en beställning hos ICA. Det står kilopris på potatis, och jag tänker att två kilo blir lagom. Så jag ändrar antalet i rutan från "1" till "2". Vad tror ni att jag får???? Jo TVÅ potatisar i en ynklig liten påse..... :eek::meh: (Det är okej att skratta, det gjorde jag också efter några sekunder... ;) ) Men det var väl ändå ologiskt, eller :confused: ?!

En sak till som jag inte riktigt gillar är ersättningsvaror. Jag ville väldigt gärna ha Loka Solig Citrus (som verkar ytterst svår att hitta, BTW) och klickade i den trots att jag kände mig nästan säker på att de inte skulle ha den och att jag istället skulle få Citron. Och så blev det såklart. Hade jag varit och handlat i affären så hade jag muttrat över att Solig Citrus inte fanns, men valt någon annan sort. Dock inte Citrus som aldrig är min favorit. Hade varit bra om man faktiskt hade kunnat se om varorna fanns.....

Men, men SNART kan jag ge mig ut i verkligheten och handla IRL igen :banana:!!
 
Låt ex vara ex.

Bli ihop med ett ex för det är höst, mörkt och ensamt?!? Tycker det låter befängt....Rå om dig själv :heart .

Jaa hörni, ni har ju så rätt. Bara en såndär liten.. mini-meltdown.
Hjärnan är lite på min sida iallafall och påpekar att jo, jag kanske önskar mig vår tvåsamhet just NU, typ äta middag och kolla film i soffan. Men önskar jag mig hela LIVET med honom?
Nej det var ju det... :idea:
 
Jaa hörni, ni har ju så rätt. Bara en såndär liten.. mini-meltdown.
Hjärnan är lite på min sida iallafall och påpekar att jo, jag kanske önskar mig vår tvåsamhet just NU, typ äta middag och kolla film i soffan. Men önskar jag mig hela LIVET med honom?
Nej det var ju det... :idea:
Lyd ett råd som jag inte själv klarar att följa just nu. Släpp en person som du inte kan få till det med. Vad det än är. Så du inte cirkulerar med samma person år ut och år in i ett förhållande som inte funkar, bättre att ha någon vän eller liknade än ett dåligt förhållande som inte funkar.
 
Dags att försöka sova några timmar. På morgonen behöver jag hinna köra Trulen om de går inte säkert beror på flera faktorer. Sen har vi handledning med lärare plus föreläsning via zoom. Men den får jag se i bilen då vi ska iväg på äventyr som innehåller hotellnatt 🙈 Han är ju inte allt för illa den där sambon även om han har sina dåliga sidor också men i detta fall vann han en tävling i somras.
 
Blev lite pyssel i stallet ikväll; först en sväng till hagen och hästarna kom så glatt; hagkompisen först i trav och så min egen i full galopp 😍. Sen passade jag på att smörja utrustning som inte sett sadeltvål eller läderfett på länge 👍. Såå skönt att mobilen låg kvar i bilen hela tiden jag var i stallet 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 184
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 530
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp