Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stod och viftade med båda reflex spön, har även reflexer på benen, byxorna, armarna, jackan. Blinkade med mobilen. Bussen stannade! (annars hade jag fan inte hoppat på, för i så fall är busschauffören blind )
Den var dock 20 minuter sen. Så jag började bli riktigt orolig
Nu vill jag hem och värma mig i sängen. Får tvätta av mig med en handduk, för jag gissar att det inte är superuppskattat att duscha nu.
Grattis!!!!!Är i total jävla chock. Jag såg häromdagen att en av mina favorittillverkare när det gäller friluftsutrustning hade en tävling på sin fb-sida där man kunde vinna en jacka som verkade sjukt bra (och på tok för dyr för att jag ska ha råd med den). Nu taggade de mig i ett inlägg och skrev att JAG VANN?!?!! Herregud. Det hade jag ALDRIG tänkt mig.
Känslan när man går in på Buke, ser att man fått ett PM och den första spontana tanken är att man fått (ännu) en varning Jag började undra vad jag nu skrivit för tokigt men nej, det var bara en förfrågan om min Insta
Efterlyst eller Veckans Brott?Är besviken att jag inte var med på tv ikväll .Kanske i morgon
Låt ex vara ex.Krupit (Krypt?) upp i soffan med en stor kopp starkt, svart te med honung.
Tänker att det ska hjälpa mot den plötsliga tankegången "herregud jag kommer vara ensam förevigt, borde jag inte försöka bli tillsammans med exet igen ändå? Det är ju HÖST och mörkt och ensamt!"
Nu så. Har jag druckit mitt te (glömde posta innan) och det hjälpte minsann. Är på lite rimligare humör
Tydligen! Förut var jag med i en del intressanta tävlingar i liknande stil, men gav upp lite. Nu var det så bra vinst att jag inte kunde låta bli, och så blev den minHänder sånt?! Grattis!
Bli ihop med ett ex för det är höst, mörkt och ensamt?!? Tycker det låter befängt....Rå om dig själv .Krupit (Krypt?) upp i soffan med en stor kopp starkt, svart te med honung.
Tänker att det ska hjälpa mot den plötsliga tankegången "herregud jag kommer vara ensam förevigt, borde jag inte försöka bli tillsammans med exet igen ändå? Det är ju HÖST och mörkt och ensamt!"
Nu så. Har jag druckit mitt te (glömde posta innan) och det hjälpte minsann. Är på lite rimligare humör
Låt ex vara ex.
Bli ihop med ett ex för det är höst, mörkt och ensamt?!? Tycker det låter befängt....Rå om dig själv .
Jaa hörni, ni har ju så rätt. Bara en såndär liten.. mini-meltdown.
Hjärnan är lite på min sida iallafall och påpekar att jo, jag kanske önskar mig vår tvåsamhet just NU, typ äta middag och kolla film i soffan. Men önskar jag mig hela LIVET med honom?
Nej det var ju det...
Har igång House istället, det får duga som sällskap
Har igång House istället, det får duga som sällskap
It's not lupus!Har igång House istället, det får duga som sällskap
Lyd ett råd som jag inte själv klarar att följa just nu. Släpp en person som du inte kan få till det med. Vad det än är. Så du inte cirkulerar med samma person år ut och år in i ett förhållande som inte funkar, bättre att ha någon vän eller liknade än ett dåligt förhållande som inte funkar.Jaa hörni, ni har ju så rätt. Bara en såndär liten.. mini-meltdown.
Hjärnan är lite på min sida iallafall och påpekar att jo, jag kanske önskar mig vår tvåsamhet just NU, typ äta middag och kolla film i soffan. Men önskar jag mig hela LIVET med honom?
Nej det var ju det...