Min hundgäst anlände för en stund sen. Grannens hund har fått ”virus” och kom hem från djursjukhuset så jag erbjöd mig ha koll på godingen. Skönt med sällskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit ute med spindlarna? Har de sele eller halsband på sig eller går de fot utan att rymma?Har varit ut med odjuren på kvällspromenad, sitter nu och äter hjärtlig lammgryta med selleri och oliver och stuff. Ska mata spindlar. Livet kunde vara värre.
Japp, efter ett par varv så blir det inte lättare. Behöver bryta mönstret men det är lättare sagt än gjort.Sträckkollar, börjar bli medicinsk expert här
Men det är så perfekt sällskaps-tv.
@Tranan visa ord, men ack så svårt ibland.
Jag jobbar på att försöka vara lite mer sårbar inför mina vänner med..Det kan nog hjälpa hoppas jag.
Näthandla mat är intressanta grejer! Mamma fick hem fyra st 9-pack istället för 4 förpackningar en gång. En annan gång fick hon 5 klasar bananer istället för 5 bananerHur svårt kan det vara att näthandla mat? Nu när jag är sjuk och inte kan åka och handla så jag lade jag en beställning hos ICA. Det står kilopris på potatis, och jag tänker att två kilo blir lagom. Så jag ändrar antalet i rutan från "1" till "2". Vad tror ni att jag får???? Jo TVÅ potatisar i en ynklig liten påse..... (Det är okej att skratta, det gjorde jag också efter några sekunder... ) Men det var väl ändå ologiskt, eller ?!
En sak till som jag inte riktigt gillar är ersättningsvaror. Jag ville väldigt gärna ha Loka Solig Citrus (som verkar ytterst svår att hitta, BTW) och klickade i den trots att jag kände mig nästan säker på att de inte skulle ha den och att jag istället skulle få Citron. Och så blev det såklart. Hade jag varit och handlat i affären så hade jag muttrat över att Solig Citrus inte fanns, men valt någon annan sort. Dock inte Citrus som aldrig är min favorit. Hade varit bra om man faktiskt hade kunnat se om varorna fanns.....
Men, men SNART kan jag ge mig ut i verkligheten och handla IRL igen !!
Varför läste jag detta som introt till en Kent-låt?Äter en halv fruktkuse och en Babybel.
I dag ska jag till Tylösand.
Jaaaa en barndomsvän skulle ha hem 1 kg potatis till å göra jansons frestelse på förra julen...Kom hem EN, den stackaren räckte ju inte långt hahahahaha.Näthandla mat är intressanta grejer! Mamma fick hem fyra st 9-pack istället för 4 förpackningar en gång. En annan gång fick hon 5 klasar bananer istället för 5 bananer
Det har även hänt att de ringt från delikatess disken och frågat "2 kg låter lite mycket, är det möjligtvis så att du menar 2 hg?"
Men alltså, hur SKA man göra?? Jag vill inte logga in i beställningssystemet igen bara för att kolla, men är det meningen att man ska ange antal potatisar man önskar köpa (och alltså in hur många kilon)? Den enda gång detta är logiskt är ju i så fall om det rör sig om bakpotatisar....Jaaaa en barndomsvän skulle ha hem 1 kg potatis till å göra jansons frestelse på förra julen...Kom hem EN, den stackaren räckte ju inte långt hahahahaha.
Hm jag näthandlar ju på CG och där står det nog kilovis med lösvikten, iaf har jag bara klickat 1 gång och fått 1 kilo. Nu senast fick jag dock gå in i butiken och plocka potatisen själv då de inte funka på e-handeln, (tillfälligt strul).Men alltså, hur SKA man göra?? Jag vill inte logga in i beställningssystemet igen bara för att kolla, men är det meningen att man ska ange antal potatisar man önskar köpa (och alltså in hur många kilon)? Den enda gång detta är logiskt är ju i så fall om det rör sig om bakpotatisar....