Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Fördelen med att jobba hemifrÄn Àr att jag som nu kan vÀlja att jobba frÄn bÄten. SjÀlva bÄten har jag lagt i en liten fin hamn dÀr det finns laddning till datorn och bra tÀckning för bredbandet. Fantastisk förmÄn att kunna sitta hÀr och jobba. Just idag Àr det ganska blÄsigt och vinden tjuter i stagen och gungar sakta bÄten. NÄgot av fallen verkar inte vara helt spÀnt sÄ det slÄr ibland lite mot masten. Inte störande, bara sÄ att man blir pÄmind av var man Àr.

Nackdelen Àr förstÄs att jag hellre hade tagit en lÄng promenad runt ön istÀllet för att sitta hÀr och skriva om riktlinjer och dataskydd och sÄnt trams. NÄja, jag kan nog sluta lite tidigare i eftermiddag. :)
 
Fördelen med att jobba hemifrÄn Àr att jag som nu kan vÀlja att jobba frÄn bÄten. SjÀlva bÄten har jag lagt i en liten fin hamn dÀr det finns laddning till datorn och bra tÀckning för bredbandet. Fantastisk förmÄn att kunna sitta hÀr och jobba. Just idag Àr det ganska blÄsigt och vinden tjuter i stagen och gungar sakta bÄten. NÄgot av fallen verkar inte vara helt spÀnt sÄ det slÄr ibland lite mot masten. Inte störande, bara sÄ att man blir pÄmind av var man Àr.

Nackdelen Àr förstÄs att jag hellre hade tagit en lÄng promenad runt ön istÀllet för att sitta hÀr och skriva om riktlinjer och dataskydd och sÄnt trams. NÄja, jag kan nog sluta lite tidigare i eftermiddag. :)

SÄ hÀrligt :love:

Jag Àr lite sugen pÄ att dra ut en förlÀngningssladd för elen och sÀtta mig i vÀxthuset :idea: SÄ mysigt dÀr pÄ hösten nÀr det inte Àr stekhett.
 
Men va fan. Har skickat in hela arbetsgivarintyget till a-kassan. ÄndĂ„ fick jag meddelande om att skicka in för en viss period. Jaaaja. Men ingen ide att bli irriterad nu nĂ€r jag Ă€r i stallet; kan Ă€ndĂ„ inget göra Ă„t det nu. Det jag kan göra nu Ă€r att Ă€gna mig Ă„t hĂ€sten och fokusera pĂ„ det! đŸ˜ŽâŁïž
 
Har förflyttat mig frÄn sÀngen till fÄtöljen. Stort nÀr jag har en sÄdan hÀr dag. Sitter och stirrar och undrar om jag orkar sticka. Hade tÀnkt leta trattisar idag, skjuter pÄ det till annan dag.
 
NÀr man av nÄgon anledning har mer adminrÀttigheter Àn IT, och de rÄkar radera halva systemet och lÄsa sig ute ur systemet.
"Hej, eh vi har problem... kan du hjÀlpa oss? vi behöver bli inslÀppta... men alltsÄ vi vet inte riktigt hur man gör..." :rofl:

Kan lÀgga till IT-support till IT-support pÄ min lista över arbetsuppgifter :p
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Mat Jag (som de flesta) Àter 3 gÄnger per dag, d v s 21 mÄltider i veckan. Frukost kan jag lÀtt göra vegetarisk om jag tar ost pÄ mackan. DÄ...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
KlÀder & Bli fin Jag vill inte "sno" trÄden om hur mycket klÀder man ska köpa pÄ ett Är sÄ dÀrför sÄ gör jag en egen trÄd om dethÀr! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat VĂ„r klubb ska pĂ„ en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med sjĂ€lvhushĂ„ll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgÄs med vÀnner och fixa i trÀdgÄrden och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp