Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var ute med hunden och en långtradare kommer körandes. Sambon hade beställt lite kartonger vi skulle ta till lagret.
LITE kartonger.. ⤵️
2A186E5B-7018-491A-B0ED-0038507FB957.jpeg

Vi har alltså knövlig grusväg här och ingen palldragare eller truck/traktor här. 😂
Vi fick iaf in den under tak tills vidare. Nu är han och hämtar släpet på lagret för att sedan få handjaga upp allt på det. :laugh:
 
Ett roligt dressyrpass! Formen I traven kommer lättare och lättare 🤩. Galoppfattningarna blev först inte jättebra och funderade på att det kanske beror på mina stela höfter just nu men när jag provade att fatta ur ryggning några få gånger eller ja ryggning + max 2 skrittsteg blev fattade pållan mycket finare! Jätteduktig så fick massor med beröm ! Sen avslutade vi med ett varv i galopp I fri form och efter det frustade hon mycket nöjd med sig själv 😄🤩😍. Började försöka introducera såhär sent o sider med bakdelsvändningar men där hängde hon sig tag i bettet och blev tung i handen, men bara öva, öva, öva! ☺️. Så roligt när man lyckas stänga ute idiottankar och fokuserar, det blir ju (såklart) så mycket bättre och roligare 😃🥰.
 
Ett roligt dressyrpass! Formen I traven kommer lättare och lättare 🤩. Galoppfattningarna blev först inte jättebra och funderade på att det kanske beror på mina stela höfter just nu men när jag provade att fatta ur ryggning några få gånger eller ja ryggning + max 2 skrittsteg blev fattade pållan mycket finare! Jätteduktig så fick massor med beröm ! Sen avslutade vi med ett varv i galopp I fri form och efter det frustade hon mycket nöjd med sig själv 😄🤩😍. Började försöka introducera såhär sent o sider med bakdelsvändningar men där hängde hon sig tag i bettet och blev tung i handen, men bara öva, öva, öva! ☺️. Så roligt när man lyckas stänga ute idiottankar och fokuserar, det blir ju (såklart) så mycket bättre och roligare 😃🥰.
Bara jag ser ditt namn blir jag liksom varm i magen. Fjordingar var det mest underbara jag visste när jag var liten. Det sitter liksom kvar en sån där mysig känsla än idag. 😍
 
Passar på att plugga innan vi ska äta middag 🙈 De här handlar ju egentligen om de tre som vann tävlingen jag är mest ett bihang som fick följa med då man fick ta med sig respektive! Men ska inte klaga slipper ju göra allt jag tycker är tråkigt och kan koncentrera mig på att läsa igenom veckans litteratur.
 
Jag måste vara alla affärers nemesis.
Behöver kofta. Vimsar in på x butik. Hittar en jag gillar, en tröja jag tokgillar, och en sport topp som är precis en sån jag velat ha sedan förra året.
Kommer på att jag behöver byxor, börjar bli ohållbart att bara ha 2 byxor där ena paret är på upphällningen. Ställer mig och stirrar på byxor.

Hänger sen tillbaka allt för tänk om jag köper i onödan, behöver jag verkligen kofta, jag har massa sporttoppar hemma och byxor... Orkar inte. 🤷‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp