Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag ser ditt namn blir jag liksom varm i magen. Fjordingar var det mest underbara jag visste när jag var liten. Det sitter liksom kvar en sån där mysig känsla än idag.Ett roligt dressyrpass! Formen I traven kommer lättare och lättare . Galoppfattningarna blev först inte jättebra och funderade på att det kanske beror på mina stela höfter just nu men när jag provade att fatta ur ryggning några få gånger eller ja ryggning + max 2 skrittsteg blev fattade pållan mycket finare! Jätteduktig så fick massor med beröm ! Sen avslutade vi med ett varv i galopp I fri form och efter det frustade hon mycket nöjd med sig själv . Började försöka introducera såhär sent o sider med bakdelsvändningar men där hängde hon sig tag i bettet och blev tung i handen, men bara öva, öva, öva! . Så roligt när man lyckas stänga ute idiottankar och fokuserar, det blir ju (såklart) så mycket bättre och roligare .
Nämen vad kul att höra . De är fantastiska guldhästar .Bara jag ser ditt namn blir jag liksom varm i magen. Fjordingar var det mest underbara jag visste när jag var liten. Det sitter liksom kvar en sån där mysig känsla än idag.
så fina naglar