Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sån tur att pappan till killen jag träffar bor nära, och inte förstår det underbara med att ha ett plommonträd på tomten :d Nu har jag varit där (igen), plockat de som var mogna ikväll och tagit en kvällspromenad hem med hundarna. Har också bestämt mig för att ta med lite plommon till jobbet imorgon och bjuda kollegorna. Har bara så det räcker till ett var, men tror de blir glada ändå.
 
Tagit andra sprutan idag, fy farao! Det var värre än första - förmodligen för att jag gått runt och gruvat mig i åtta veckor. Nåja, färdigt nu och vi har värmebölja. Ska ta med mig våffla och kisse och sätta mig någonstans med en vinflaska, sådetså!
 
Blir skogstokig på min mamma. Hon skriver sms 2 gånger om dagen och frågar om jag kan boka min andra corona spruta.

Jag försöker så gott jag kan fatta något överhuvudtaget, men det tar 2+ timmar att komma fram till någon som vet något alls och de två gånger jag lyckats får jag bara "vänta så blir du säkert kontaktad"
Men nu har jag väntat två veckor. Det räcker med totalstressen över att få ta den där förbannade sprutan någon gång, behöver inte en mamma som trakasserar mig om det :rage:

Måste säga att hela den här vaccinationskarusellen är helt värdelöst uppbyggd. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp