Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sån tur att pappan till killen jag träffar bor nära, och inte förstår det underbara med att ha ett plommonträd på tomten :d Nu har jag varit där (igen), plockat de som var mogna ikväll och tagit en kvällspromenad hem med hundarna. Har också bestämt mig för att ta med lite plommon till jobbet imorgon och bjuda kollegorna. Har bara så det räcker till ett var, men tror de blir glada ändå.

Tagit andra sprutan idag, fy farao! Det var värre än första - förmodligen för att jag gått runt och gruvat mig i åtta veckor. Nåja, färdigt nu och vi har värmebölja. Ska ta med mig våffla och kisse och sätta mig någonstans med en vinflaska, sådetså!

Blir skogstokig på min mamma. Hon skriver sms 2 gånger om dagen och frågar om jag kan boka min andra corona spruta.

Jag försöker så gott jag kan fatta något överhuvudtaget, men det tar 2+ timmar att komma fram till någon som vet något alls och de två gånger jag lyckats får jag bara "vänta så blir du säkert kontaktad"
Men nu har jag väntat två veckor. Det räcker med totalstressen över att få ta den där förbannade sprutan någon gång, behöver inte en mamma som trakasserar mig om det :rage:

Måste säga att hela den här vaccinationskarusellen är helt värdelöst uppbyggd. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 467
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024