Skicket I-landsproblemGodissugen. Jag har choklad eller överbliven kladdkaka och kan inte bestämma mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicket I-landsproblemGodissugen. Jag har choklad eller överbliven kladdkaka och kan inte bestämma mig
Juleskums säsongssmak kommer ut i butik denna vecka har jag hört talas om Äpple & kanel i år, låter gott!Det ska förresten skickas ett Sverigepaket nästa vecka! Är det någonting kul och nytt jag absolut inte får missa? Hallon-lakrits chokladen har jag redan beställt.
VillhöverJuleskums säsongssmak kommer ut i butik denna vecka har jag hört talas om Äpple & kanel i år, låter gott!
Jag med, låter som en fantastisk kombo i skumtomteVillhöver
Verkligen. Blev både och, varför sätta mig i den kniviga sitsen att behöva väljaSkicket I-landsproblem
Alltså, jag känner mig väldigt anti-juleskum i September av princip, men smaken låter ju god!Juleskums säsongssmak kommer ut i butik denna vecka har jag hört talas om Äpple & kanel i år, låter gott!
Asch då, sätt en postit på påsen och skriv höstskum istället! Problemet löstAlltså, jag känner mig väldigt anti-juleskum i September av princip, men smaken låter ju god!