Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sprungit runt i Lunsen skogen och plockat svamp. Eftersom jag inte tål svamp, så fick de andra all svamp
Fikade på Tinget efteråt
Tyskarna har åkt hemåt nu. De åkte ut till min sommarstuga i fm, men de blev kanske avskräckta...
Finns bara utedass, sommarvatten och det är igenvuxet på hela tomten
Så nu är det lugnt och skönt hemma igen
Höften värker nu, så jag fick ta min Paraflex
 
Jag ar nastan vaken. Sa har tidigt har jag inte stigit upp pa over ett ar och kanner att jag har lite svart att fa upp ogonen ordentligt. 😴 Det ska dock bli skont att fa ett ordentligt schema igen.


Så härligt :love:

Jag är lite sugen på att dra ut en förlängningssladd för elen och sätta mig i växthuset :idea: Så mysigt där på hösten när det inte är stekhett.

Do it!
 
Jag måste vara alla affärers nemesis.
Behöver kofta. Vimsar in på x butik. Hittar en jag gillar, en tröja jag tokgillar, och en sport topp som är precis en sån jag velat ha sedan förra året.
Kommer på att jag behöver byxor, börjar bli ohållbart att bara ha 2 byxor där ena paret är på upphällningen. Ställer mig och stirrar på byxor.

Hänger sen tillbaka allt för tänk om jag köper i onödan, behöver jag verkligen kofta, jag har massa sporttoppar hemma och byxor... Orkar inte. 🤷‍♀️
Påminner om BARNET.
Hen kunde komma hem från en trip med bästa kompisen, där de varit i affärer med kompisens föräldrar.
-jag såg en jättefin tröja.
-Kul, få se.
-Jag köpte den inte

:banghead::banghead::banghead:
 
Jag ar nastan vaken. Sa har tidigt har jag inte stigit upp pa over ett ar och kanner att jag har lite svart att fa upp ogonen ordentligt. 😴 Det ska dock bli skont att fa ett ordentligt schema igen.




Do it!

Och det dar var for nagra timmar sedan ... men vad gor val det nar det inte postas nar det ska? Jag forstar inte att det ska vara sa svart att komma ihag att klicka pa "svara"🙄
 
Konstaterar att temperaturen gärna får sjunka så de jäkla plågoandarna går i dvala; min stackars häst for ju runt,runt mig och hagkompisen (tur han höll sig lugn) och grinden och blev inte fredad förrän jag lyckades knocka den.
Och hur jäkla gammal ska jag behöva bli innan jag slutar skålla mig i käften?!? 🙄.
 
Jahaja. En lång dag i bunkern är till ända. Har hunnit enormt mkt idag. Målade kanske fem timmar med sittande modell och fick mycket gjort.
Imorgon funderar jag dock att ta ledigt från måleriet och gå ut och casta. Är helt slut i högerarmen och känner av ryggen.
Nu tar jag ett glas vin och halvligger i schäslongen.
 
Jag måste vara alla affärers nemesis.
Behöver kofta. Vimsar in på x butik. Hittar en jag gillar, en tröja jag tokgillar, och en sport topp som är precis en sån jag velat ha sedan förra året.
Kommer på att jag behöver byxor, börjar bli ohållbart att bara ha 2 byxor där ena paret är på upphällningen. Ställer mig och stirrar på byxor.

Hänger sen tillbaka allt för tänk om jag köper i onödan, behöver jag verkligen kofta, jag har massa sporttoppar hemma och byxor... Orkar inte. 🤷‍♀️
Om du får en buke-order på att du måste gå och köpa de imorgon då? Jag tycker det låter som att du faktiskt behöver plaggen och bättre att köpa nåt du gillar än nåt random bara för att det krisar :p

Kl
Grattis @pepp 🥳
 
Jag gick iväg till minilivs ändå, trots regn. Värt det för att få bort cravinget men nu är det inte gott helt plötsligt 😅

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, känner inte för att se något. Blir nog bara att surfa en liten stund till och sedan lägga mig.
 
Om du får en buke-order på att du måste gå och köpa de imorgon då? Jag tycker det låter som att du faktiskt behöver plaggen och bättre att köpa nåt du gillar än nåt random bara för att det krisar :p
Hmm vi får se :D Byxor och kofta behöver jag verkligen skaffa. Mest byxor faktiskt :nailbiting: går ett par sönder har jag liksom inget att byta till när mitt enda par torkar osv :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 188
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 532
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp