Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så härligt
Jag är lite sugen på att dra ut en förlängningssladd för elen och sätta mig i växthuset Så mysigt där på hösten när det inte är stekhett.
Påminner om BARNET.Jag måste vara alla affärers nemesis.
Behöver kofta. Vimsar in på x butik. Hittar en jag gillar, en tröja jag tokgillar, och en sport topp som är precis en sån jag velat ha sedan förra året.
Kommer på att jag behöver byxor, börjar bli ohållbart att bara ha 2 byxor där ena paret är på upphällningen. Ställer mig och stirrar på byxor.
Hänger sen tillbaka allt för tänk om jag köper i onödan, behöver jag verkligen kofta, jag har massa sporttoppar hemma och byxor... Orkar inte.
Jag ar nastan vaken. Sa har tidigt har jag inte stigit upp pa over ett ar och kanner att jag har lite svart att fa upp ogonen ordentligt. Det ska dock bli skont att fa ett ordentligt schema igen.
Do it!
Tack! Omöjliga, men finaså fina naglar
Ibland får man välja, praktiska eller fina.Tack! Omöjliga, men fina
Om du får en buke-order på att du måste gå och köpa de imorgon då? Jag tycker det låter som att du faktiskt behöver plaggen och bättre att köpa nåt du gillar än nåt random bara för att det krisarJag måste vara alla affärers nemesis.
Behöver kofta. Vimsar in på x butik. Hittar en jag gillar, en tröja jag tokgillar, och en sport topp som är precis en sån jag velat ha sedan förra året.
Kommer på att jag behöver byxor, börjar bli ohållbart att bara ha 2 byxor där ena paret är på upphällningen. Ställer mig och stirrar på byxor.
Hänger sen tillbaka allt för tänk om jag köper i onödan, behöver jag verkligen kofta, jag har massa sporttoppar hemma och byxor... Orkar inte.
Hmm vi får se Byxor och kofta behöver jag verkligen skaffa. Mest byxor faktiskt går ett par sönder har jag liksom inget att byta till när mitt enda par torkar osvOm du får en buke-order på att du måste gå och köpa de imorgon då? Jag tycker det låter som att du faktiskt behöver plaggen och bättre att köpa nåt du gillar än nåt random bara för att det krisar
Ta det som en order då Tänk om ett par går sönder när det andra är i tvättmaskinen och samtidigt ringer ditt jobb om att det är kaos där? Tänk vad kul den ursäkten blir...Hmm vi får se Byxor och kofta behöver jag verkligen skaffa. Mest byxor faktiskt går ett par sönder har jag liksom inget att byta till när mitt enda par torkar osv