Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så är det. I teorin. Men inte det lättaste alla gånger när folk kan ringa stup i kvarten både kollegor och andra.Slappna av , jobbets problem stannar på jobbet och de tar man inte med sig hem.
Fy fan att bli utpressad av jobbet på det sättet!Fan fan fan fan fan fan fan
Varför kan han inte säga nej till jobbet! Vi har ju planerat den här kvällen sen i juli. Visst kan jag åka själv, men halva grejen var att det skulle vara lite bröllopsdagsfirande.. Jag har till och med gjort en partyklänning for the occasion liksom.
Jobbet drar till med "vi har ingen annan" och då kan han inte säga nej. Blir så jäkla arg och ledsen..
Fy fan att bli utpressad av jobbet på det sättet!
Fan, pengarna är det enkla! det är lätt att ge pengar! att ge tid och speciella tillfällen är omöjligt.Ja och det är inte första gången heller.. Riktigt dåligt. Visst, de säger att de ersätter biljetterna. Men ändå. Hur vore det att få ha lite fritid ibland?
Vad jobbar han med?Ja och det är inte första gången heller.. Riktigt dåligt. Visst, de säger att de ersätter biljetterna. Men ändå. Hur vore det att få ha lite fritid ibland?
Jag köpte en kebabrulle när vi var i Landskrona. Var lagom storlek på den, nästan för liten.Jag äter mitt livs första kebabrulle...!
Och så många frågor...den är gigantisk - är det tänkt att man ska äta hela? Hälften av såsen rann visst ut nedertill och ligger nu på tröja, byxor, stol och bordsduken - det kanske inte var riktigt så det var tänkt...?
Det krävs uppenbarligen övning för detta och jag är en solklar nybörjare
Jag får också höra det finns ingen annan ibland Tycker det är fult som fan faktisktFan fan fan fan fan fan fan
Varför kan han inte säga nej till jobbet! Vi har ju planerat den här kvällen sen i juli. Visst kan jag åka själv, men halva grejen var att det skulle vara lite bröllopsdagsfirande.. Jag har till och med gjort en partyklänning for the occasion liksom.
Jobbet drar till med "vi har ingen annan" och då kan han inte säga nej. Blir så jäkla arg och ledsen..
Men fy! Det låter så himla respektlöst.Ja och det är inte första gången heller.. Riktigt dåligt. Visst, de säger att de ersätter biljetterna. Men ändå. Hur vore det att få ha lite fritid ibland?
Ja och det är inte första gången heller.. Riktigt dåligt. Visst, de säger att de ersätter biljetterna. Men ändå. Hur vore det att få ha lite fritid ibland?