Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är ju snäll för han låter oss gå tidigare om de skulle behövasTycker det är vettigt. Men ärligt så tycker jag att man ska vara varsam om sina anställda, bra såna växer inte på träd. Dessutom är det i en branch som kräver vetskap, inget man lär sig på en eftermiddag. Såg nåt inlägg tidigare som verkade som om man är en bov för sån't. Skiter i såna människor, för gammal för att ta åt mig, nog mest avundsjuka.
Sugrör?Måste eventuellt amputera bägge armarna efter dagens måleri. Kan knappt lyfta vinglaset
det kan det vara.Hmm rodnaden och svullnaden är redan värre än sist. Jag har även orimligt ont i tårna? Är det en biverkning?
Otrivin comp stoppar rinner! Världens bästa grej.Suck. Det går verkligen inte att sova när näsan bara rinner. Försöker lägga ner huvudet på kudden och ta ut papperstussarna ur näsan, det fortsätter rinna. Försöker snyta mig hjälper inte. Inget hjälper! Ffs! Jag orkar inte Jag är så galet trött och kroppen skulle ju säkert må bättre av lite sömn...
Synd bara att inte Christofer O’regan är med längre, var mkt bättre dåÄr det värt att se, har funderat på börja kolla
Läser på Aftonbladet om två kvinnor som lurats av en bedragare/”sol och vårare”. Alltså, jag kan faktiskt inte förstå hur det kan lyckas gång på gång
Så fantastiskt roligt!Imorgon.. eh.. eller idag.. hämtar vi en till valp. Spännande!
Jätte!Så fantastiskt roligt!
jag tror vi får fortsätta på PM, men min känsla är att du är ett par år (Okej rätt många) år yngre än mig.Jag med Alltså, jag är uppvuxen där! Flyttade väl härifrån typ 2014…
Magen är troligen tom,bara o gå upp o mata "odjuret" ,det är kul med valp,eller var det inte så?Vaknar upp till att valpen kräks galla efter att äntligen ha somnat och sovit 3 timmar.... Hoppas verkligen inte hon satt i sig nåt konstigt