Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Magen är troligen tom,bara o gå upp o mata "odjuret" ,det är kul med valp,eller var det inte så? :D
Ja jo, jag tog ut henne och gav henne frukost så nu får jag väl se vad som händer. Anledningen tilk att jag är lite orolig är att jag vet att det förekommit utlagda godsaker med spik och annat i här på området, och det är ju svårt att se på natten om hon stoppar i sig nåt snabbt, men jag såg inget konstigt i kräkset så jag håller tummarna att det bara är tom mage :)
 
Somnade innan klockan åtta på soffan 🙈 var vaken en stund medan jag jag släckte ned och gick till sängen och somnade om.. sen klockan fyra då var de dags att att gå upp en sväng igen.. Men somnade iaf om sen 😂 De har regnat sedan igår eftermiddag ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp