Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har problem med tårna sen covid så säkert så.Hmm rodnaden och svullnaden är redan värre än sist. Jag har även orimligt ont i tårna? Är det en biverkning?
Pappa är tyvärr bortrest. Känner mig aningen bättre men fortfarande yrså tänker sova någon halvtimme nu.❤ Hoppas att mamma vaknar snart, hur är det med pappa då, kan det vara ett alternativ?
Ja är förmodligen biverkningar.Men du tog sprutan igår? Så det är förmodligen biverkningar efter den, eller?
Usch! Lider med dig och Trulis! ☹Kör väl lite kolikhäst då ... Trulis är förstoppad och la sig platt ute i hagen i morse .. Hjärtat stanna ju på mig innan jag fick upp honom igen..
Kan mycket väl vara.Hmm rodnaden och svullnaden är redan värre än sist. Jag har även orimligt ont i tårna? Är det en biverkning?
Han vägrar bajsa den filuren förutom en liten hög .. Men han dricker iaf nu de gjorde han inte i morseUsch! Lider med dig och Trulis! ☹
Hoppas det går bra.
Har försökt göra frukost igen, men omöjligt. Mamma Inte vaken än. Tar en godis till och somnar om.
Skulle så gärna vilja få i mig huvudvärkstablett och vatten pga törstig, men då måste jag gå till köket, hämta ett glas, sätta igång kran, hämta tablett, få ut ur paketet och fylla glas med vatten vilket känns som om någon skulle be mig bestiga k2. Måste sätta mig ner på golvet 3-4 gånger bara för att komma till köket.
Kanske bör ringa 1177 igen. Det går ju jättebra så länge jag sittligher I soffan men när jag sitter upp är det lite yrsligt och stå klarar jag inte någon längre tid.
Så hade jag det när jag hade covid.Har försökt göra frukost igen, men omöjligt. Mamma Inte vaken än. Tar en godis till och somnar om.
Skulle så gärna vilja få i mig huvudvärkstablett och vatten pga törstig, men då måste jag gå till köket, hämta ett glas, sätta igång kran, hämta tablett, få ut ur paketet och fylla glas med vatten vilket känns som om någon skulle be mig bestiga k2. Måste sätta mig ner på golvet 3-4 gånger bara för att komma till köket.
Kanske bör ringa 1177 igen. Det går ju jättebra så länge jag sittligher I soffan men när jag sitter upp är det lite yrsligt och stå klarar jag inte någon längre tid.
Vad jag undrar ar hur varm ar "varmen"? ... och hur mycket ursakt ar det?