Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så hade jag det när jag hade covid.
Plus andfåddhet och smärta i hela kroppen
Då är det definitivt biverkningar i alla fall.
Nu börjar jag få ont i lederna och huden. Pulsen är rätt hög också när jag försöker stå, kryper upp till 170 ungefär.

Mamma har iaf ringt och kommer om ca 40 minuter så då får jag hjälp att mata katten och få i mig mat i alla fall :)
 
Helt hopplöst att man ska behöva fara mellan ikeor för att få ihop sitt kök,jag har varit på Örebro.Karlstad o Helsingborg, mest verkar det vara dörrar mm som saknas,för stommarna har jag (ikea bodbyn i grått)
Jag brukar handla i webbutiken och ta hemleverans.
Fast nu kanske bristen beror på covid? Vet att Ikea har problem med leveranser på sjön och har därför chartrat egna containerfartyg.
 
Hundarna larmade från utsiktsplatsen på verandan. Det var på en älgko som skred fram med en årskalv häck i häl och en brölande tjur lunkades på efter dem. Med hopp om att få till det antar jag. Aldrig sett den konstellationen förut. Himla coolt! 😍😍😍
 
Det är långt kvar men snart är det iaf fungerande. Och ja det är bakvänt att fixa skåpen innan väggen. Bänkskivorna är provisoriska.

87912F02-94E9-48F3-A8E1-895A5CD127CC.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp