Sthlm är ju litet, iaf innerstan. Så omöjligt kan det väl inte vara?
mvh gick en kvart åt fel håll och var helt övertygad om att jag skulle hitta stationen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mvh gick en kvart åt fel håll och var helt övertygad om att jag skulle hitta stationen
Man kan åka tåg till helsingfors men det är jobbigtJodå det kan det visst. Jag är uppvuxen på Södermalm men går alltid vilse. Bara T-centralen är hopplöst. Iofs gick jag vilse i 'centrala' Bollnäs och var helt övertygad att man kan åka från Stockholm till Östersund på tre timmar och med tåg till Helsingfors. Skulle till Östermalmshallen och det var ett helvete att hitta. Ja, jag vet att det bara är att ta t-banan och gå upp rätt uppgång
Spänt musklerna! och höjt budet på en trea.
nope Ulvsunda. gillade den men vill helst till vasastan men en trea på 80 kvm i vasastan är lite brant för mig.Också i Vasastan?
nope Ulvsunda. gillade den men vill helst till vasastan men en trea på 80 kvm i vasastan är lite brant för mig.
ÄpplekladdkakaLigger och funderar på äppelpaj/äppelkaka....
Det är ganska många nu, det blir lite svettigt med så mycket pengar men så spelas det i staden.Ja är en själv så blir det ju rätt mastigt. Kontantinsatsen blir ju rätt massiv. En kompis köpte precis en trea i Vasastan för 12. Den var runt 80 kvm men väldigt välhållen iofs med bra förening och låg avgift osv
Det är ganska många nu, det blir lite svettigt med så mycket pengar men så spelas det i staden.
Så sant så sant!.De flesta börjar nog smått och köper sen upp sig. Men svårt att gå in på marknaden som förstagångsköpare i nuläget om en inte har massa cash på fickan förstås