Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har veterinären lyckats slanga ned 6 liter vatten och paraffinolja i magsäcken på honom. Tur han är så jäkla snäll ❤️ Matte är slut både mentalt och fysiskt. Har vandrat med honom mer eller mindre hela dagen. Men veterinären förstod varför de inte hjälpte då de är tvärstopp där inne 😫 Men nu kurrade de fint när hen åkte efter en timmes jobb med honom. Så nu ska han bara 💩 under natten annars måste de slanga i mer ...

förstår inte hur jag ska orka plugga och göra i ordning inför imorgon nu..
 
Sthlm är ju litet, iaf innerstan. Så omöjligt kan det väl inte vara? 😅

Jodå det kan det visst. Jag är uppvuxen på Södermalm men går alltid vilse. Bara T-centralen är hopplöst. Iofs gick jag vilse i 'centrala' Bollnäs :angel: och var helt övertygad att man kan åka från Stockholm till Östersund på tre timmar och med tåg till Helsingfors. Skulle till Östermalmshallen och det var ett helvete att hitta. Ja, jag vet att det bara är att ta t-banan och gå upp rätt uppgång :meh:
 
Jodå det kan det visst. Jag är uppvuxen på Södermalm men går alltid vilse. Bara T-centralen är hopplöst. Iofs gick jag vilse i 'centrala' Bollnäs :angel: och var helt övertygad att man kan åka från Stockholm till Östersund på tre timmar och med tåg till Helsingfors. Skulle till Östermalmshallen och det var ett helvete att hitta. Ja, jag vet att det bara är att ta t-banan och gå upp rätt uppgång :meh:
Man kan åka tåg till helsingfors men det är jobbigt
 
Ligger i sängen med hundarna. Samlade kraft förut tillräckligt för att ta mig ut på liten cykeltur med hundarna. Kort promenad som uppvärmning, sedan cykel. Totalt var vi väl ute i 40 minuter kanske, men betydligt bättre än ingenting :) Nu är jag helt slut igen, trots att cyklandet inte är ansträngande alls i vanliga fall pga lågt tempo. Känner att det var helt rätt att skicka iväg sms tidigare om att jag är hemma och sjuk imorgon med...
 
Jag har just fixat klor och badat tva hundar. Den svarta hunden fargar av sig. Vattnet var aldeles svart nar det rann av henne.🧐 Den bruna hunden fargar ocksa av sig, han fallde brunt vatten som sig bor. :p Dessutom faller bada tva sa man skulle kunna tro att sommaren snart ar slut och att de behover tjockare pals snart. (What?🤔)
 
Ja är en själv så blir det ju rätt mastigt. Kontantinsatsen blir ju rätt massiv. En kompis köpte precis en trea i Vasastan för 12. Den var runt 80 kvm men väldigt välhållen iofs med bra förening och låg avgift osv
Det är ganska många nu, det blir lite svettigt med så mycket pengar men så spelas det i staden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 193
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 534
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp