Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå det kan det visst. Jag är uppvuxen på Södermalm men går alltid vilse. Bara T-centralen är hopplöst. Iofs gick jag vilse i 'centrala' Bollnäs och var helt övertygad att man kan åka från Stockholm till Östersund på tre timmar och med tåg till Helsingfors. Skulle till Östermalmshallen och det var ett helvete att hitta. Ja, jag vet att det bara är att ta t-banan och gå upp rätt uppgång
Yey! Skulle precis fråga hur du måddeJag har diskat Utan att bli yr. Ont i huvudet, pulsrusning när jag gör något, och ont i kroppen fortfarande. Men det går åt rätt håll.
Hundarna larmade från utsiktsplatsen på verandan. Det var på en älgko som skred fram med en årskalv häck i häl och en brölande tjur lunkades på efter dem. Med hopp om att få till det antar jag. Aldrig sett den konstellationen förut. Himla coolt!
mvh gick en kvart åt fel håll och var helt övertygad om att jag skulle hitta stationen
Ja, jag vet att det bara är att ta t-banan och gå upp rätt uppgång
Moderniteter som google maps är inget du befattar dig med? ☺
Tack för påminnelsen (upplever dock att det fungerar lite sisådär... får nog invänta mer ordentligt ösregn...)Det ösregnar. Jag har fällt ut markisen för lite "tvätt". Grannen messar "varför har du ute markisen nu??". Jag: "fågelbajs"
Ska bli sol imorgon, då kan den torka. Känner mig nästan som ett ligh-geni haha